شرایط ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

مشتریان بانک توسعه تعاون که کمبود نقدینگی دارند و مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح «توسکا» این مجموعه هستند، باید سپرده و میانگین حساب مناسبی داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک توسعه تعاون که خواهان وام 100 میلیونی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند و حداقل یک ماه از مدت زمان افتتاح سپرده ایشان گذشته باشد. سود این وام برحسب بهره سپرده و مدت زمان بازپرداخت آن تعیین می‌شود اما حداکثر به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات به 48 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی این تسهیلات، مسدودی سپرده است. البته طی مدت مسدود شدن سپرده به آن سود تعلق می‌گیرد. حداکثر سود این سپرده 7 درصد اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 10 درصدی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 2 میلیون و 536 هزار و 258 تومان است. کل سود این مقدار تسهیلات، 21 میلیون و 740 هزار و 400 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 120 میلیون و 536 هزار و 666 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

برخی از اهداف بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون با هدف کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق توسعه بخش تعاونی و فراهم کردن زمینه‌های عدالت اجتماعی براساس برنامه‌های وزارت تعاون، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی اقتصاد به بخش غیردولتی با اولویت دادن به تعاونی‌ها، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی و … شکل گرفت.

این مجموعه تا به حال تندیس عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر جهش تولید سال 1400، آیین تجلیل از چهره‌‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز