شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک سرمایه

بانک سرمایه به مشتریان خوش حساب خود که مایل به دریافت وام هستند در قالب طرح «نسیم» تا 50 میلیون تومان تسهیلات ارائه می‌دهد. این تسهیلات با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه، ایجاد ارزش و پاسخگویی به نیاز و خواسته‌های مشتریان بانک سرمایه تبیین شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک سرمایه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا وام گیرندگان در صورتی امکان استفاده از این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از خواب سپرده‌شان گذشته باشد. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سود ندارد بلکه تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن رسمی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 128 هزار و 953 تومان است. کل سود تسهیلات، 4 میلیون و 189 هزار و 731 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 54 میلیون و 289 هزار و 731 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

درباره بانک سرمایه و برخی دستاوردهای آن بیشتر بدانید

بانک سرمایه با استناد به ماده واحد قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی مصوب 1379 فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات در زمینه بانکداری الکترونیک، مشاوره بانکی، خدمت‌های ریالی و ارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

بانک سرمایه تاکنون توانسته لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران 1397، نشان ویژه مدیریت بحران، تندیس بلورین سرآمدی روابط عمومی، نشان ستاره شایستگی روابط عمومی، لوح تقدیر دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک، تندیس سومین جشنواره بانک محبوب من و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سرمایه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز