شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک سینا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «میعاد» این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این وام جزو تسهیلات ارزان قیمت بانک سینا است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیونی بانک سینا هستند باید مدت سه ماه از خواب سپرده ایشان در بانک گذشته باشد. ضمنا این افراد باید حداقل 100 هزار تومان داخل سپرده خود نگهداری کنند تا امکان درخواست این تسهیلات را داشته باشند. ضمانت اصلی برای این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. البته فقط این ضمانت کافی نیست و متقاضیان باید سند ملکی به نام خود نیز داشته باشند و به بانک ارائه بدهند. ضمنا سند ملکی نباید در رهن بانک دیگری باشد. سود این تسهیلات 9 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 75 تومان است. کل سود تسهیلات، 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

درباره بانک سینا بدانید

بانک سینا بیست و هشتم اسفندماه سال 1387 مجوز فعالیت خود را دریافت کرد. این مجموعه به دلیل برخورداری از کارکنان باتجربه در خصوص ارائه خدمات به مشتریان، دقت در ارائه خدمات بانکی و درستکاری، داشتن پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک، جلب اعتماد مشتریان و گستردگی شعب در سراسر کشور مورد توجه قرار دارد.

گشایش انواع حساب‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری، کوتاه مدت و بلندمدت، صدور انواع ضمانت نامه‌ها، ارائه خدمات ارزی شامل خرید و فروش ارز، حوالجات ارزی و … از جمله خدمات این مجموعه است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز