شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک مهر ایران

لست سکند

اشخاص حقوقی که مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند می‌توانند برای دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «مهریار» این مجموعه درخواست بدهند. متقاضیان این وام باید میانگین حساب مناسب ایجاد کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، در صورتی که شخص حقوقی مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک مهر ایران باشد باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کند. حداقل مدت زمان خواب سپرده برای درخواست این تسهیلات 3 ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی بوده و کارکنان شرکت برای دریافت این وام می‌توانند به صورت ضربدری ضامن هم شوند. همچنین اشخاص حقوقی به منظور دریافت این وام باید اساسنامه و جواز کسب و چک داشته باشند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و کارمزد آن به چهار درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان است. کل سود تسهیلات، 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان خواهد بود.

درباره بانک مهر ایران بدانید

بانک قرض الحسنه مهر ایران سال 1386 فعالیت خود را با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه آغاز کرد. این مجموعه در ابتدای فعالیت خود با 2 هزار واحد بانکی اعم از 300 شعبه و هزار و 700 واحد بانکی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کرد. اکنون این مجموعه با بیشتر از 500 شعبه فعال و چندین هزار واحد بانکی در سراسر کشور به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. ضمنا این بانک براساس رتبه بندی موسسات مالی اسلامی در سال 2018 توانسته بود در صدر موسسه‌های برتر جهان قرار بگیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز