همیار بار؛ وامی مختص رانندگان شرکت های حمل و نقل

بانک تجارت به منظور حمایت از مشتریانی که راننده شرکت‌های حمل و نقل هستند، طرح تسهیلاتی به نام «همیار بار» را ارائه داده است. در واقع این وام برای پرداخت دستمزد رانندگان تبیین شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این مجموعه طرح همیار بار را به منظور تنوع بخشی به سبد محصولات خود و با هدف تامین مالی شرکت‌های حمل و نقل برای پرداخت دستمزد رانندگان براساس بارنامه‌های ثبت شده رسمی که در پلتفرم پی بار ارائه شده، تبیین کرده است. پلتفرم پی بار یک پلتفرم جامع است که به عنوان زیرساخت فنی این طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع تمامی شرکت‌های حمل و نقل بار جاده‌ای برون شهری که نسبت به ثبت بارنامه‌های رسمی خود در این سامانه اقدام کرده‌اند بازار هدف این طرح تسهیلاتی هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با جزئیات و ضوابط وام همیار بار آشنا شوید

افرادی که واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند باید بدانند که پرداخت این وام در قالب عقد مرابحه بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط آن دو ماه اعلام شده است. نرخ سود این وام نیز براساس آخرین مصوبه شورای پول و اعتبار به 23 درصد می‌رسد. وثایق و تضمین‌های این تسهیلات مطابق مفاد دستورالعمل و ارکان اعتباری بانک است.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است شرکت‌هایی نرم افزار پلتفرم پی بار را نصب می‌کنند تا تسهیلات دریافت کنند، پرداخت و تسویه دستمزد رانندگان را باید از این طریق انجام دهند.

بازپرداخت مبلغ تسهیلات صرفا از طریق شعبه پرداخت کننده آن انجام می‌شود و در صورتی که مبلغ دو قسط ذکر شده پرداخت نشود، مراتب به صورت کتبی به اداره بانکداری تجاری اعلام خواهد شد تا بعد از هماهنگی با پی بار، درخواست اعتبار در این سامانه متوقف شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز