جزئیات ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین

مشتریان بانک کارآفرین که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی از این مجموعه هستند می‌توانند از طریق طرح تسهیلاتی «صبا» برای آن اقدام کنند. تمام افراد اعم از حقیقی و حقوقی می‌توانند برای این تسهیلات درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک کارآفرین به منظور تامین کمبود نقدینگی اشخاص حقیقی و حقوقی برای تعمیر و بازسازی ملک و خرید کالا، خدمات و لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام این تسهیلات را ارائه داده است. اشخاصی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. سود این تسهیلات 24 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که 22 درصد از کل تسهیلات تا زمان تسویه کامل اقساط نزد بانک مسدود خواهد بود و وام گیرندگان حق استفاده از آن را ندارند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه دو ضامن رسمی و سند ملکی به نام خود شخص وام گیرنده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات، 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

آشنایی با برخی از اهداف بانک کارآفرین

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که با هدف ارائه خدمات مناسب پولی و بانکی به مشتریان واجد شرایط فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر انواع خدمات بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی را ارائه می‌دهد. این مجموعه همواره برای بهبود شرایط اقتصادی کسب و کار و هم چنین خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و ذی نفعان تلاش می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز