شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملی

آریاک سفر

طرح مهربانی یک طرح تسهیلاتی ارائه شده از سمت بانک ملی است که با کارمزد دو یا چهار درصدی به متقاضیان تعلق می‌گیرد. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک ملی تمایل دارند باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند و ضامن رسمی ارائه بدهند. این وام قرض الحسنه و بدون سود است. افراد داری چک برگشتی و بدهی معوق امکان درخواست این وام را ندارند. در صورتی که فرد به هر دلیلی به ادامه فرآیند دریافت وام تمایل نداشته باشد، می‌تواند امتیاز آن را به دیگران انتقال بدهد. وام گیرندگان بعد از دریافت این تسهیلات طی 60 ماه امکان بازپرداخت آن را دارند.

بیشتر بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، میزان کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مقدار هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان می‌رسد.

دریان سفر امید

متقاضیان وام بانک ملی برای درخواست آنلاین آن باید چه مراحلی را طی کنند؟

افرادی که مایل به دریافت تسهیلات مهربانی هستند، می‌توانند با مراجعه به درگاه بام و افتتاح حساب مخصوص برای این وام درخواست بدهند.

به این منظور فرد باید وارد سامانه بام شود و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کند. پس از آن باید حساب قرض الحسنه نهال ملی، طرح مهربانی، انتخاب شود. متقاضی با کلیک روی گزینه ادامه مراحل و سپری کردن فرآیند، در صورت نبود مشکل، به راحتی حساب خود را افتتاح خواهد کرد. در صورت پایان پیدا کردن موفقیت آمیز فرآیند، امکان درخواست وام وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
سفریار آریا
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان