شرایط دریافت وام خودرو پژو پارس با تحویل فوری

ژیوار

پژو پارس یک خودرو خانوادگی مورد توجه ایرانیان است که تحت تاثیر تورم رشد قیمتی زیادی داشت. رشد قیمتی این خودرو باعث شد تا بیشتر متقاضیان واقعی، قدرت خرید آن را نداشته باشند. اما بعضی شرکت‌های لیزینگی برای متقاضیان واقعی شرایطی را فراهم کرده‌اند تا این خودرو را به راحتی خریداری کنند.

به گزارش کاماپرس، پژو پارس یکی از اتومبیل‌های جادار و پرمخاطب ایران خودرو است که در انواع و تیپ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. یکی از مدل‌های پرمخاطب این خودرو، پژو پارس ساده است که در بازار آزاد با قیمتی نزدیک به 650 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو در دو سال گذشته بالغ بر 100 میلیون تومان رشد قیمتی را تجربه کرده است. همین موضوع باعث شده تا مشتریان حقیقی توانایی کمتری برای خرید آن داشته باشند. با این حال طرح‌هایی از سمت بعضی شرکت‌های لیزینگی ارائه شده که طبق آن فرد امکان خرید پژو پارس با وام را دارد. یکی از این شرکت‌های لیزینگی، کیان خودرو است که امکان خرید پژو پارس با وام و اقساط مشخص را برای علاقمندان این خودرو به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

میزان اقساط وام خودرو پژو پارس چقدر است؟

در صورتی که فردی خواهان استفاده از طرح این شرکت لیزینگی باشد، باید برای مدت زمان بازپرداخت با شرکت به توافق برسد. مدت زمان بازپرداخت وام‌های خودرو این مجموعه 12، 24 یا 36 ماهه است. در صورتی که قرارداد بین خریدار و شرکت با بازپرداخت 12 ماهه تنظیم شود، متقاضی باید 321 میلیون و 740 هزار تومان پیش بپردازد و ماهیانه 39 میلیون و 970 هزار تومان قسط بدهد. اگر قرارداد با بازپرداخت 24 ماهه تنظیم شود، نیاز به پیش پرداخت 357 میلیون و 310 هزار تومانی و اقساط 21 میلیون و 20 هزار تومانی است. در صورتی که قرارداد با بازپرداخت 36 ماهه تنظیم شود، پیش پرداخت 383 میلیون و 900 هزار تومان و مبلغ اقساط 16 میلیون و 80 هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : کیان خودرو
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز