شرایط دریافت وام بدون ضامن 100 میلیونی بانک صادرات

ژیوار

افرادی که حقوق خود را از بانک صادرات ایران دریافت می‌کنند، امکان درخواست برای وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن این مجموعه را دارند. این تسهیلات با نرخ سود 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تجارت نیوز، افرادی که حقوق خود را از بانک صادرات دریافت می‌کنند و شرایط گرفتن وام بدون ضامن این مجموعه را دارند، نیازی به معرفی ضامن ندارند. رتبه اعتباری این افراد به عنوان ضمانت آن‌ها است. رتبه اعتباری وام گیرندگان باید آ یا بی یا سی باشد تا امکان درخواست برای این تسهیلات را داشته باشند. بعد از دریافت این وام، افراد امکان بازپرداخت آن را طی 48 ماه دارند. لازم به ذکر است که متقاضیان این وام باید مبلغ 1 میلیون و 100 هزار تومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک بپردازند.

بیشتر بخوانید:

مبلغ هر قسط این وام 100 میلیون تومانی با شرایط بازپرداخت و نرخ سود مشخص شده، 3 میلیون و 205 هزار تومان خواهد بود. کل سود این وام به 53 میلیون تومان می‌رسد. با احتساب مبلغ سود و میزان وام، فرد باید در زمان سررسید معادل 153 میلیون تومان به بانک بپردازد.

دریان سفر امید

نگاهی به آغاز به کار بانک صادرات ایران و برخی از خدمات این مجموعه

بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که فعالیت خود را از سال 1331 آغاز کرد. این بانک ابتدا با 13 کارمند به مردم انواع خدمات پولی و بانکی را ارائه می‌داد. اکنون این مجموعه با در اختیار داشتن تعداد زیادی کارمند و شعبه در سراسر کشور در زمینه افتتاح انواع حساب، کارت اعتباری، کیوسک بانک، پایانه فروش، باجه الکترونیک شبانه روزی، سامانه موج، تسهیلات، صدور تاییدیه حساب، سپرده‌های ارزی و … به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز