شرایط خرید سورن پلاس در پاییز ۱۴۰۳

ژیوار

ایران خودرو در طرح فروش مرداد ماه خود، امکان ثبت‌نام برای خودرو محبوب سورن پلاس بنزینی را فراهم کرده است. این طرح ویژه همه اقشار جامعه از جمله متقاضیان عادی، خانواده‌های جوان و دارندگان خودروهای فرسوده طراحی شده است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان عادی برای شرکت در این طرح باید یک حساب بانکی به نام ایران خودرو وکالتی کرده و مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را در آن مسدود کنند. این مبلغ به هیچ عنوان به حساب ایران خودرو منتقل نشده و تنها برای اطمینان از جدی بودن درخواست متقاضی است.

پس از ثبت‌نام، متقاضیان بر اساس شرایط و ضوابط تعیین شده اولویت‌بندی خواهند شد.

سورن پلاس نسخه به‌روزشده‌ سمند سورن است که در سال ۱۳۹۶ از سوی ایران خودرو به بازار عرضه شد. سورن پلاس یکی از خودروهای محبوب در بازار ایران است که با توجه به قیمت مناسب، امکانات رفاهی قابل قبول و عملکرد فنی مطلوب، می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال خودرو جادار و خانوادگی هستند.

دریان سفر امید

مطابق قوانین فعلی، متقاضیان دریافت سورن پلاس در قالب ثبت نام ایران خودرو باید پیش از آن طبق زمان‌بندی، درخواست خود را در سامانه یکپارچه انجام داده باشند. پس از آن لازم است که متقاضیان با دریافت پیامک از ایران خودرو، برای ثبت‌نام و تکمیل اقدامات وارد سایت ایران خودرو شوند و مراحل لازم را انجام دهند.

بیشتربخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز