شرایط خرید اقساطی یخچال جی پلاس + 5 نمونه پرفروش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یخچال و فریزرهای جی پلاس، با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا، در سه نوع محبوب ساید بای ساید، دوقلو و کمبی، توانسته اند در این بازار رقابتی، جایگاه خود را به خوبی پیدا کنند. برای تهیه محصولات این برند، دو گزینه خرید نقدی و قسطی وجود دارد؛ معمولا کاربرانی که با مشکل نقدینگی روبرو هستند و یا نمی‌خواهند به صورت یکجا این مبلغ را پرداخت کنند، به سراغ گزینه خرید قسطی می‌روند.

سایت از کی وام، با ارائه وام‌هایی تا سقف 75 میلیون تومان شرایط خرید اقساطی یخچال جی پلاس را برای کاربران فراهم کرده است. این وام‌ها صرفا با ارائه چک صیادی به کاربران اختصاص می‌یابد و در قالب بازپرداخت‌های 12 و 18 ماهه، فرصت بازپرداخت را برای آن‌ها فراهم می‌کند. گفتنی است میزان سود در نظر گرفته شده برای این وام 23 درصد، مطابق سود بانک مرکزی است. کاربرانی که می‌خواهند فشار کمتری در زمینه پرداخت اقساط احساس کنند، بهتر است وام را در قالب 18 ماهه بازپرداخت کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط خرید اقساطی یخچال جی پلاس با بررسی 4 مدل از این برند می‌پردازد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-P7525W

این مدل یخچال و فریزر در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 35 میلیون تومان، یکی از یخچال‌های محبوب این برند نیز به حساب می‌آید. این محصول در رنگ سفید عرضه شده و حدود 507 لیتر گنجایش کلی دارد. همچنین این دستگاه حدود 80 کیلوگرم وزن دارد که در نوع خود یکی از یخچال‌های بسیار سبک ساید بای ساید محسوب می‌شود. برای خرید این محصول، می‌توان درخواست وام 35 میلیون تومانی را در سامانه از کی وام ثبت کرد. با این اوصاف پرداخت اقساط ماهانه طی 12 ماه، 3 میلیون و 292 هزار تومان خواهد بود.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-P7525BS

این مدل یخچال و فریزر با رنگ مشکی و تیتانیومی، نمای آشپزخانه را از این رو به آن رو می‌کند و حدود 37 میلیون و 880 هزار تومان قیمت دارد. این محصول با وزن 80 کیلوگرم، حدود 507 لیتر گنجایش ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از این رو مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت طراحی شده است. با درخواست وام 38 میلیون تومانی، می‌توان این یخچال را در سریع‌ترین زمان ممکن و با اقساط ماهانه 3 میلیون و 574 هزار تومان خریداری کرد. بازپرداخت اقساط نیز 12 ماه ادامه‌دار خواهد بود.

2-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو جی پلاس مدل GRF-P2720W

این مدل یخچال و فریزر در دو رنگ سفید و خاکستری عرضه می‌شود و با حدود قیمت 52 میلیون و 380 هزار تومان در بازارهای اینترنتی موجود است. این محصول دوقلو، با وزن 110 کیلوگرم حدود 601 لیتر گنجایش کل دارد؛ البته این میزان تا 700 لیتر نیز در حالت حداکثری نیز افزایش پیدا می‌کند. با درخواست وام 50 میلیون تومانی می‌توان بخش زیادی از هزینه خرید این محصول را تهیه کرد. بهتر است به جای اقساط 12 ماهه، در قالب 18 قسط 3 میلیون و 310 هزار تومانی این وام را تسویه کرد.

3-کاماپرس

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-P5323BS

این مدل یخچال و فریزر با قیمت حدودی 30 میلیون تومان در هنگام تهیه این گزارش، ابعاد جمع و جوری دارد و مناسب خانه‌های آپارتمانی است. این محصول با وزن 80 کیلوگرم، از گنجایش کلی 517 لیتری برخوردار است و از این رو توان رقابت با یخچال و فریزرهای ساید بای ساید موجود در بازار را دارد. مبلغ 30 میلیون تومان، وام مناسب برای خریداری این محصول به صورت اقساطی است. اقساط در قالب 18 ماهه، ماهانه 1 میلیون و 986 هزار تومان خواهد بود.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ازکیالوقسطیجی پلاس
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز