شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی 15 نفره

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برند “سام” با تولید ماشین ظرفشویی‌های باکیفیت و مدرن، بهترین عملکرد ممکن جهت شستشوی ظروف را به کاربران ارائه می‌دهد. قابلیت شستشوی سریع، مصرف بهینه انرژی و همچنین آب، می‌تواند هر کاربری را برای خرید این محصول مجاب کند.

کاربرانی که به دنبال گزینه‌ای به صرفه برای تهیه این محصول کاربردی در منزل هستند، می‌توانند بر روی گزینه خرید قسطی این محصول نیز تأمل کنند. سامانه دیجی شهر با ارائه وام‌هایی تا سقف 200 میلیون تومان، با شرایط پرداخت منعطف و به صورت اقساط ماهانه، کمترین فشار ممکن را بر روی خانواده‌ها ایجاد می‌کند. برای درخواست وام از این سامانه، تنها ارائه چک صیادی کفایت می‌کند.

کاربران پس از ارائه مدارک و مجوزهای لازم، می‌توانند با درخواست وام مدنظر، وام‌های تا سقف 75 میلیون تومانی را به راحتی دریافت کنند. شرایط درخواست وام تا سقف 200 میلیون تومان متفاوت است که با مراجعه به این سامانه می‌توان از آن آگاه شد.

کاماپرس در این گزارش با بررسی ویژگی‌های 4 مدل ماشین ظرفشویی سام، به معرفی شرایط خرید اقساطی محصولات این برند می‌پردازد.

ماشین ظرفشویی سام مدل DW192 ST

مدل DW192 ST ماشین ظرفشویی سام، هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 35 میلیون و 800 هزار تومان عرضه می‌شود. این محصول با ظرفیت 15 نفره، از سه سبد مجزا جهت قراردهی ظروف برخوردار است. قابلیت سلف کلین، پس از هر بار استفاده از این دستگاه، نیازی به حضور کاربر و دخالت وی در پروسه پاکسازی دستگاه ندارد. برای تهیه این محصول، درخواست وام 35 میلیون تومانی گزینه مناسبی است. با این حساب، اقساط ماهانه و حدود 3 میلیون و 292 هزار تومان به مدت 12 ماه خواهد بود.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-186STi

مدل DW-186STi ماشین ظرفشویی سام، با قیمت حدودی 29 میلیون و 700 هزار تومان در رنگ نقره‌ای موجود است. ظرفیت دیگ این دستگاه 15 نفره طراحی شده و از این رو مناسب خانواده‌های پرجمعیت و اهل مهمانداری است. قابلیت شستشوی اضافی برای ظروف کثیف‌تر خیال کاربران را از پاکسازی عمیق ظروف راحت می‌کند. درخواست وام 30 میلیون تومانی گزینه معقولی برای خریداری این دستگاه است. با این اوصاف، کاربران در قالب اقساط 12 ماهه، می‌توانند با پرداخت ماهانه 2 میلیون 822 هزار تومان، اقساط این وام را به طور کامل تسویه کنند.

2-کاماپرس

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-186

مدل DW-186 ماشین ظرفشویی سام، حدود 26 میلیون تومان قیمت دارد. این محصول 15 نفره دارای صفحه نمایش لمسی است و از 7 برنامه شستشوی اصلی بهره می‌برد. برای خیس خوردن ظروف و شستشوی کامل‌تر، می‌توان گزینه پیش شستشو را در این ماشین ظرفشویی فعال کرد. خرید این محصول با درخواست وام 26 میلیون تومانی به راحتی امکان‌پذیر است. اقساط ماهانه 2 میلیون و 445 هزار تومان خواهد بود و به مدت 12 ماه وام را می‌توان بازپرداخت کرد.

3-کاماپرس

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-192 W

مدل DW-192 W ماشین ظرفشویی سام، با قیمت حدودی 35 میلیون و 390 هزار تومان، یکی از محصولات باکیفیت برند سام محسوب می‌شود. این محصول نیز مانند دیگر محصولات برند سام از ظرفیت 15 نفره برخوردار است. قابلیت بازشدن خودکار درب پس از اتمام شستشو، روند خشک شدن طبیعی ظروف شسته شده را سریع‌تر می‌کند. برخورداری از وام 35 میلیون تومانی برای خرید این محصول به کاربران پیشنهاد می‌شود. به منظور عدم ایجاد فشار اقتصادی می‌توان این وام را 24 ماهه نیز بازپرداخت کرد. در این صورت اقساط به صورت ماهانه 1 میلیون و 833 هزار تومان خواهند بود.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی شهردیجی کالاسام
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز