شرایط خرید اقساطی خودرو تیگو 7 پرو اعلام شد

ژیوار

طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو از شنبه هفته جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد. در این طرح 10 خودرو کراس اوور و سدان تولیدی مدیران خودرو به صورت نقدی و اقساطی به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، افرادی که به خرید خودرو شاسی بلند تیگو 7 پرو تمایل دارند می‌توانند به شکل نقد یا اقساط این خودرو را در طرح فروش جدید مدیران خودرو درخواست کنند. افراد به منظور خرید این خودرو باید به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو مراجعه کرده و برای این خودرو درخواست بدهند. در صورتی که شخصی مایل به خرید تیگو 7 پرو به صورت نقدی باشند باید معادل 1 میلیارد و 730 میلیون و 300 هزار تومان پرداخت کند. اگر شخص مایل به خرید این خودرو به صورت اقساطی باشد باید 865 میلیون و 150 هزار تومان پیش پرداخت کرده و تا 60 ماه، 24 میلیون و 388 هزار تومان قسط بدهد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

برخی از امکانات تیگو 7 پرو

تیگو 7 پرو یکی از خودروهای کراس اوور مدیران خودرو است که به سبک خودروهای آلمانی طراحی شده و در کل در شکل ظاهری آن خطوط افقی ساده به کار رفته است. تیگو 7 پرو با موتور 1.5 لیتری توربو و حداکثر قدرت 157 اسب بخار به بازار عرضه شده است. این خودرو به زمانی معادل 11.5 ثانیه نیاز دارد تا به شتاب 100 کیلومتر برسد. حداکثر سرعت این خودرو از 185 کیلومتر برساعت بیشتر نخواهد شد. این خودرو برای طی کردن هر 100 کیلومتر به 6.9 لیتر سوخت نیاز دارد. خودرو تیگو 7 پرو امکانات رفاهی فراوانی دارد که از آن جمله می‌توان به سقف پانوراما، شارژر وایرلس تلفن همراه، قابلیت تنظیم حالت رانندگی در دو مدل اکو و اسپرت، ترمز پارک برقی با اتوهلد، سنسور باران و نور و … اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط خرید اقساطی خودرو تیگو 7 پرو اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز