شرایط ثبت نام وام 5 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون با سه ماه تنفس بازپرداخت

ژیوار

افرادی که صاحب حرفه خاصی بوده و در بخش تولیدی یا خدماتی کار می‌کنند، به منظور جایگزین کردن اقلام و کالاهای سرمایه‌ای خود می‌توانند از طرح تسهیلاتی «حاتم 2» بانک توسعه تعاون استفاده کنند. سقف این وام 5 میلیارد تومان بوده و تنها به آن دسته از افرادی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب بانک توسعه تعاون سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون تمایل دارند باید اعتبار شغلی و جواز کسب و سند ملکی داشته باشند.

حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت این تسهیلات 48 ماه اعلام شده و حداکثر فاصله پرداخت اقساط نیز به سه ماه می‌رسد. سود این وام 23 درصد اعلام شده است.

درخواست این وام و سپری کردن فرآیند آن شرایط پیچیده‌ای ندارد و مثل همه تسهیلات باید مدارک هویتی و وثیقه‌های لازم ارائه شود. همین طور متقاضی نباید کارنامه سیاه بانکی داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

با در نظر گرفتن سقف تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و میزان سود، مبلغ هر قسط به 160 میلیون و 257 هزار و 358 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات این مبلغ وام 2 میلیارد و 692 میلیون و 353 هزار و 171 تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز 7 میلیارد و 705 میلیون و 313 هزار و 171 تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که تاکنون توانسته خدمات بانکی و تسهیلات زیادی به مشتریان خود ارائه بدهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز