شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی موسسه اعتباری نور + مبلغ اقساط

تورهای مسافرتی لحظه آخر

موسسه اعتباری نور یکی از موسسات پولی و بانکی ایران است که به منظور افزایش رضایت خاطر مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «صدف نور» را تدارک دیده است. این وام 200 میلیون تومانی با سود 23 درصد ارائه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که در یکی از شعب موسسه اعتباری نور حساب قرض الحسنه داشته و مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید دو ضامن رسمی مورد تایید این مجموعه داشته باشند. گذشته از داشتن ضامن رسمی، لازم است به مدت دو ماه از خواب سپرده فرد گذشته باشد تا بتواند وام مذکور را دریافت کند. سود این وام مطابق آخرین مصوبه بانک مرکزی 23 درصد بوده و امکان بازپرداخت آن طی 24 ماه وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

میزان اقساط این وام با توجه به شرایط و زمان بازپرداخت و میزان سود به 10 میلیون و 474 هزار و 661 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 51 میلیون و 391 هزار و 869 تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 251 میلیون و 446 هزار و 869 تومان می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

موسسه مالی اعتباری نور چگونه شکل گرفت؟

موسسه مالی اعتباری نور در راستای تمکین سیاست‌های ساماندهی موسسات اعتباری از تجمیع تعاونی‌های اعتبار کارسازان آینده، پیشگامان کویر یزد، صندوق‌های قرض الحسنه ریحانه گستر و مشیز در آبان ماه سال 1391 شکل گرفت.

این مجموعه از سال 91 تاکنون انواع خدمات پولی و بانکی را به مشتریان خود عرضه کرده است. موسسه مالی اعتباری نور تاکنون توانسته نشان رضایتمندی مشتری اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری 96، رتبه برتری اطلاع رسانی رمز پویا در شبکه بانکی در سال 98، رتبه برتر تعاونی مسکن اداره کل تعاون و امور اجتماعی در سال 99 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه اعتباری نور
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز