شرایط ثبت نام وام 150 میلیون تومانی بانک رفاه با اقساط 5 میلیونی

ژیوار

یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران، «رفاه کالا» است که به حقوق بگیران این مجموعه برای خرید کالا پرداخت می‌شود. بانک رفاه این وام را در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد.

به گزارش کاماپرس، بانک رفاه کارگران وام 150 میلیون تومانی خرید کالا را در قالب کارت اعتباری برای کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تدارک دیده است. افرادی که وام 150 میلیونی را دریافت می‌کنند، تنها امکان خرید کالاها و محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های طرف حساب بانک رفاه کارگران دارند. متقاضیان به منظور ضمانت این وام، باید فیش حقوقی خود را ارائه بدهند. سود این وام 18 درصد است و امکان پرداخت اقساط آن در 26 ماه وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به شرایط مذکور، هر قسط این وام 5 میلیون و 422 هزار و 859 تومان بوده و سود آن به 45 میلیون و 222 هزار و 936 تومان می‌رسد. در پایان مهلت زمان تعیین شده برای پرداخت اقساط، وام گیرنده جمعا 195 میلیون و 222 هزار و 936 تومان به بانک پرداخته است. لازم به ذکر است، امکان پرداخت اقساط این وام به صورت غیرحضوری و از طریق وبسایت بانک رفاه وجود دارد.

دریان سفر امید

بانک رفاه کارگران ارائه دهنده چه نوع خدمات پولی و بانکی است؟

بانک رفاه کارگران علاوه بر این طرح تسهیلاتی، وام‌های دیگری با سود متنوع و شرایط بازپرداخت منعطف به مشتریان خود پرداخت می‌کند. علاوه بر ارائه تسهیلات، این مجموعه در زمینه انواع سپرده، تسهیلات و تعهدات ریالی، خدمات ارزی، بانکداری الکترونیکی، سامانه‌های موبایلی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. پرداخت، قبض و شارژ، استعلام شبا و ضمانت نامه ارزی، ثبت الکترونیکی قراردادهای تسهیلات، نوبت دهی تحویل سکه، سجام و کارگزاری از دیگر خدمات ارائه شده در این مجموعه هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز