شرایط اخذ ویزای تاجیکستان برای ایرانیان

ویزای تاجیکستان - کاماپرس
ژیوار

تاجیکستان به واسطه آب‌وهوای خوب و شباهت‌های فرهنگی به ایران، به یکی از مقاصد تفریح و مهاجرت ایرانیان تبدیل شده است. این کشور کوچک در آسیای میانه دارای مردمی مهمان‌نواز و میراث فرهنگی غنی بوده و در کنار آن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی دارد.

کاماپرس در این گزارش شرایط اخذ ویزای تاجیکستان برای ایرانیان را بررسی کرده است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تاجیکستان

برای اخذ انواع ویزای تاجیکستان ابتدا می‌بایست فرم درخواست ویزا توسط متقاضی پر شود. هم‌چنین برای دریافت ویزای این کشور، داشتن پاسپورت با شش ماه اعتبار و حداقل دو صفحه خالی الزامی است. مدرک بعدی برای دریافت ویزای تاجیکستان، داشتن معرفی‌نامه از محل کار یا آژانس هواپیمایی است. هم‌چنین اگر متقاضی از طرف شرکت خاصی به تاجیکستان دعوت شده باشد، باید مدارک و دعوت‌نامه دولتی از سمت دولت تاجیکستان به همراه داشته باشد. برای افراد زیر 16 سال نیز داشتن نامه اجازه والدین برای اخذ ویزا ضروری است.

انواع ویزای تاجیکستان و شرایط دریافت آن

ویزاهای یک، دو یا چندبار ورود: ویزای تاجیکستان از لحاظ تعداد ورود به سه دسته ویزاهای یکبار، ویزاهای دوبار و ویزاهای چندبار ورود تقسیم می‌شود. به عنوان نمونه، با ویزاهای یکبار ورود همانطور که از نامش پیداست، تنها یک‌بار می­توان وارد تاجیکستان شد.

دریان سفر امید

ویزای گردشگری: ویزای گردشگری تاجیکستان تنها 30 روز اعتبار دارد و پس از تمام شدن مهلت یک ماهه باید خاک این کشور را ترک کرد. ویزای گردشگری تاجیکستان امکان تمدید یا جایگزینی با ویزاهای دیگر ندارد.

ویزای آموزشی: این ویزا به مدت 9 ماه اعتبار دارد و همانند ویزای گردشگری، پس از پایان این مهلت امکان جایگزینی آن با ویزاهای دیگر وجود ندارد.

ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی تاجیکستان همانطور که از نامش پیداست، برای تحصیل در این کشور صادر می‌شود. مرجع صادرکننده این ویزا نیز اداره کنسولی امور خارجه تاجیکستان است.

ویزای کار: ویزای کار این کشور به مدت سه ماه اعتبار دارد و قابل تمدید است. این ویزا مناسب افرادی است که مجوز کار در این کشور را توسط وزارت امور داخلی جمهوری تاجیکستان دریافت کرده باشند.

دریافت ویزای تاجیکستان با «سفر هالیدی»

وبسایت سفر هالیدی، شرایط آسانی را برای دریافت خدمات گردشگری، سفر و اخذ ویزا فراهم کرده است. این مجموعه دارای تیمی متشکل از برنامه‌نویسان، افراد کارآزموده و باتجربه در حوزه‌ صنعت گردشگری بوده و مجوزهای لازم را از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، مرکز توسعه تجارت الکترونیک و همچنین مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌­های دیجیتال تحت مدیریت شرکت ندای سفر آریا کسب‌ کرده است.

علاقه­‌مندان برای اطلاع از شرایط دریافت ویزای تاجیکستان و همچنین دریافت مشاوره از کارشناسان سفر هالیدی می­‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۲۱۰۰۰۱۴۰ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی https://safar.holiday مراجعه کنند. افراد به صورت حضوری نیز می­توانند به نشانی تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفا‌منش، نبش آزادی، ساختمان ایلیا، پلاک ۶۲، طبقه ۲، واحد ۹ مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز