شدیدترین سقوط بیت کوین در یک ماه گذشته رقم خورد

سقف اجاره بهای مسکن در تهران چقدر است؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت بیت‌کوین با سقوط به ۶۵ هزار دلار پایین‌ترین نرخ خود طی چهار هفته گذشته را ثبت کرد. قیمت بیت‌کوین آخرین بار در ۱۷ ماه مه شاهد به ۶۵هزار و ۱۱۵ دلار کاهش یافت.

به گزارش کاماپرس، بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان حدود ساعت ۲ و ۲۰ دقیقه بعدازظهر به وقت شرقی به ۶۵ هزار و ۹۰ دلار سقوط کرد. در ساعت 3 و ۵۳ دقیقه بعدازظهر، بیت کوین ۶۵ هزار و ۴۲۳ دلار معامله شد و روزانه ۱.۸ درصد از دست داد.

قیمت اتریوم نیز با افت ۲.۴ درصدی به ۳۴۰۲ دلار رسید. در این شرایط برخی از آلتکوین‌ها شاهد کاهش نزدیک به ۱۰ درصدی قیمت روزانه خود بودند.در زمان سقوط بیت‌کوین، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با ۲.۷ درصد زیان روزانه ۲.۳۶ تریلیون دلار شد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۱۲ درصد کاهش یافته است. در حال حاضر ۵۴.۲۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین قرار دارد که ۰.۰۷ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳.۱۳ میلیارد دلار بوده که ۰.۶۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۱ میلیارد دلار است که  ۷.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکل می‌دهد. حجم تمام سکه‌های پایدار نیز در حال حاضر ۶۸.۱۷ میلیارد دلار بوده که ۹۳.۲۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت 24رمزینکس
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز