شتاب‌دهنده اگزه فراخوان جذب استارت‌آپ منتشر کرد

ژیوار

شتاب‌دهنده صادراتی اگزه با همکاری مرکز توسعه نوآوری تعاون ایران در حوزه مارکتینگ و برندگینگ استارت‌آپ جذب می‌کند.

به گزارش کاماپر‌س، محورهای جذب استارت‌آپ در این رویداد شامل مدیریت صادرات، تحلیل بازار مقصد، استخراج اطلاعات، دیجیتال مارکتنیگ، استخراج داده و تهیه و تولید طرح صادرات است.

بنابر فراخوان منتشر شده، شبکه اگزه با ارائه خدمات و مزایا به تیم‌ها و استارت‌آپ‌های نوآور، فرآیند تکمیل محصولات را برای ورود به بازارهای منطقه و جهان تسهیل می‌کند. استارت‌آپ‌های حوزه مارکتینگ و برندینگ می‌توانند با بهره‌گیری از این مزایا محصول خود را آماده کنند و سپس در سایت اگزه به ثبت برسانند.

تیم‌ها در صورت قبولی ایده به بازار ۹۵ هزارتایی از تعاونی‌های سراسر کشور دسترسی خواهند داشت. در این طرح استارت‌آپ‌ها به فضای کار اشتراکی دسترسی دارند و منتور‌های مجرب جهت تکمیل و آماده‌سازی محصول به تیم‌ها یاری می‌رسانند. همچنین دستیابی به بازار کشورهای منطقه از دیگر فرصت‌های فراهم‌شده در این رویداد است.

دریان سفر امید

تیم‌های پذیرفته‌شده فرصت بهره‌مندی از ظرفیت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری را در قالب شتاب‌دهنده دانش‌بنیان به دست می‌آورند. اگزه امکان سرمایه‌گذاری و استفاده از سرمایه بذری را نیز در فهرست مزایای این رویداد ذکر کرده است.

شتاب‌دهنده اگزه آموزش‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای تولید محصولی با قابلیت صادرات و ورود به بازارهای بین‌المللی در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌دهد. خدمات اگزه بطور کلی در بخش‌های سرمایه بذری، برندینگ، ثبت حقوق مالکیت و بازاریابی بین‌المللی ارائه می‌شوند. تقویت جایگاه برند، حمایت بین‌المللی از حقوق مادی و معنوی محصولات، بررسی بازار هدف و ارائه بهترین استراتژی برای عرضه محصول بخشی از این خدمات هستند.

تیم‌ها و استارت‌آپ‌های علاقمند تا بیستم بهمن‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت اگزه، ثبت‌نام و طرح خود را ارسال کنند.

مرتبط با : شتاب‌دهنده اگزه
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز