شاسی بلند مرسدس بنز ای کیو ای مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

ژیوار

مرسدس بنز ای کیو ای (EQE) یکی از محصولات جدید کمپانی بنز و از نظر قد و قواره کوچک تر از مرسدس بنز ای کیو اس است و همان طور که انتظار می رفت مدل جدید آن اواخر سال 2022 در شوروم های بنز به نمایش گذاشته شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مرسدس بنز ای کیو ای مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی سازنده هنوز قیمت مرسدس بنز ای کیو ای را به صورت رسمی اعلام نکرده است ولی انتظار می رود قیمت آن از حدود 70000 دلار شروع بشود. مدل EQE350 از یک موتور برقی بر روی محور عقب بهره می برد که 288 اسب بخار نیرو و 530 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. کمپانی بنز معتقد است این میزان نیرو و گشتاور این خودرو را قادر می سازد شتاب صفر تا صدی برابر با 5.6 ثانیه داشته باشد و حداکثر سرعت آن نیز به 209 کیلومتر بر ساعت برسد.

دریان سفر امید

مدل چهار چرخ محرک  EQE500 به دو موتور برقی بر روی محور جلو مجهز است که در مجموع 402 اسب بخار نیرو تولید می کنند. هر دو مدل به سیستم تعلیق بادی و سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب مجهز هستند و سواری بسیار نرمی دارند. سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب به این خودروها اجازه می دهد در فضاهای تنگ و کم جا مانورپذیری بسیار خوبی داشته باشند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان