رونمایی از پژو 408 مدل 2023 در پاریس (ویدیو)

درست چند هفته بعد از این که کمپانی پژو اعلام کرد پژو 408 مدل 2022 را به بازار عرضه خواهد کرد، این فست‌بک دینامیک در نمایشگاه خودرو پاریس به نمایش گذاشته شد. البته در حال حاضر فقط مدل First Edition قابل خریداری است و تنها 50 دستگاه از آن تولید شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پژو 408 جدید را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، مدل First Edition که بر اساس مدل پرطرفدار جی تی ساخته شده است 43250 پوند قیمت دارد و به صورت استاندارد به تجهیزات زیادی مجهز شده است. این مدل از پژو 408 فقط با پیشرانه هیبردی- پلاگین در اختیار مشتریان قرار می گیرد و 222 اسب بخار نیرو دارد.

پژو 408 از لحاظ ابعاد و قد و قواره در بین خودرو بزرگ و خانوادگی پژو 508 و شاسی بلند پژو 3008 قرار می گیرد و یک هاچ بک بلند قد و پنج در است که تمرکز خودش را بر کاربردی بودن و زیبایی گذاشته است.

آریاک سفر

پژو 408 بر روی جدیدترین پلتفرم پژو یعنی EMP2 سوار شده است و در حال حاضر فقط یک موتور بنزینی نیروی پیشران آن را تأمین می کند و زمان عرضه پیشرانه هیبرید-پلاگین در اوایل سال 2023 اعلام شده است. علاوه بر این، کمپانی پژو تأیید کرده است که از یک نسخه تمام برقی که احتمالاً e-408 نام خواهد داشت چند ماه دیگر رونمایی خواهد شد.

پربادیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رونمایی از پژو 408 مدل 2023 در پاریس (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز