سکه 1/5 میلیون ریخت و دو کانال عقب نشست

لست سکند

قیمت سکه تمام طرح جدید(سکه امامی) امروز پنجشنبه 15 آبان ماه 1399 با ریزش قابل توجه 1/5 میلیون تومانی مواجه شده و از کانال 15 میلیونی تا نیمه کانال 13 میلیون عقب نشست.

به گزارش کاماپرس، با وجود آن که امروز قیمت فلز زرد در بازارهای جهانی طلا افزایشی بود اما سکه در بازار ایران با ریزش مواجه شد و دو کانال عقب نشینی کرد. طلای داخلی نیز امروز با کاهش قیمت مواجه شد. افت قیمت‌سکه و طلا در بازار داخلی دلیل روشنی دارد و آن پررنگ شدن احتمال پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا است. با قوت گرفتن احتمال پیروزی بایدن قیمت دلار نیز امروز با ریزش قابل توجهی مواجه شده و برخی گمانه زنی ها از ادامه کاهش قیمت دلار حکایت دارد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت‌سکه تمام طرح جدید (سکه‌امامی) تا ساعت 14 امروز با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومانی به 13,400,000 (سیزده میلیون و چهارصد هزار) تومان رسیده  که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱۱.۲ درصدی داشته است.

اخبار مهم بازارها را اینجا بخوانید:

نیم‌سکه 200 هزار تومان ارزان شد

راز آسمان پایتخت

کاهش قیمت نیم‌سکه به اندازه سکه امامی قابل توجه نبود و نیم سکه امروز تنها 200 هزار تومان کاهش دشته و به ۷,۸۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۲.۵۷ درصدی داشته است.

ربع‌سکه هم امروز نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۵,۶۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و ششصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۳.۰۹ درصدی، از ۱,۳۴۲,۷۰۰ (یک میلیون و سیصد و چهل و دو هزار و هفتصد ) تومان به ۱,۳۰۲,۵۰۰ (یک میلیون و سیصد و دو هزار و پانصد ) تومان رسید.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۰۸ (یک هزار و نهصد و هشت ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۸ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز