سولیکو محصلان و فارغ التحصیلان را در تیم خود می پذیرد

سولیکو-کاماپرس
آریاک سفر

دومین دوره از نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های زیادی مانند سولیکو حضور داشتند.

به گزارش کاماپرس، سولیکو یک برند غذایی بزرگ است که در داخل کشور و حتی کشورهای مختلف شعبه دارد. این مجموعه به دلیل گسترش حوزه فعالیت خود، دنبال توسعه مجموعه نیروی انسانی کاربلد است.

اهداف سولیکو از شرکت در نمایشگاه کار تهران

سارا واسعی، رئیس جذب آموزش سولیکو در گفت و گو با کاماپرس درباره اهداف شرکت در نمایشگاه گفت: ما بیشتر روی شناخت برندهای موجود در بازار کار برای دانشجویان فارغ التحصیل و محصلان دانشگاهی تمرکز داریم. مجموعه ما شرایطی را فراهم کرده تا محصلان و فارغ التحصیلان به راحتی امکان کار داشته باشند.

وی درخصوص خدمات و محصولات مجموعه گفت: سولیکو یک گروه 25 هزار نفری است که در تمام نقاط ایران و کشورهای همسایه کارخانه دارد و در تمام اروپا و آمریکا دارای شعب فعال است. این مجموعه دارای محیط پویایی است که واردشوندگان در آن امکان رشد و ترقی را دارند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

چالش بزرگ سولیکو

واسعی درباره اولویت بندی برنامه‌ها برای نیمه دوم سال گفت: ما بسیار از جذب نیروهای متخصص و دانشجویان علاقمند به کار در محیط‌های پویا استقبال می‌کنیم و سعی داریم در این خصوص فضای بهتری را برای کارجویان در نیمه دوم سال فراهم کنیم.

وی درباره چالش‌ها بیان کرد: یکسری از موقعیت‌های شغلی ما در بازار با چالش بزرگی روبرو هست و نیروهای متخصص در این موارد کم هستند. بازار رقابتی عرصه را برای جذب این دسته نیروها تنگ کرده است. این مورد چالش اصلی ما در نیمه اول سال جاری بود.

در آخر واسعی گفت: برند سولیکو به دنبال تامین سلامت خانواده‌ها است. این گروه 25 هزار نفره که نزدیک به 50 سال قدمت دارد، همچنان در حال تلاش و توسعه است و این جریان را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : سولیکو
فروشگاه اینترنتی فرنا
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان