سوزناک‌ ترین حمایت از مسعود پزشکیان

پزشکیان - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پدر یکی از قربانیان هواپیمایی اوکراینی با انتشار توییتی از مردم خواست که در انتخابات ریاست‌جمهوری فردا ـ‌هشتم‌ تیرماه‌ـ شرکت کنند.

به گزارش کاماپرس، محسن اسدی‌لاری، پدر محمدحسین و زینب اسدی‌لاری از قربانیان شلیک به هواپیمای مسافربری اوکراینی، با انتشار عکسی نوشت: اکنون وقت انتخابات است: #برای‌ـ‌ایران. در پلاکاردی که اسدی‌لاری عکس آن را منتشر کرده به زبان انگلیسی نوشته شده که سیاستمداران بد، توسط مردم خوبی انتخاب می‌شوند که در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

گفتنی است که هشتگ برای‌ـ‌ایران توسط حامیان مسعود پزشکیان، یکی از 6 نامزد انتخاباتی برای حمایت از او در شبکه‌های مجازی استفاده می‌شود و این توییت بدان معناست که او در این انتخابات از پزشکیان حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پس از آن عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بازنشر توییت محسن اسدی‌لاری که از مردم خواسته بود در انتخابات فردا شرکت کنند، نوشت که این دعوت ارزشمند و فراتر از ظرفیت یک داغ‌دیده است.

در توییت او آمده است که همه دعوت‌ها به شرکت در این انتخابات ارزشمند است. ولی دعوت دکتر اسدی‌لاری که سینه پر دردی دارد فراتر از ظرفیت یک داغ‌دیده است. اگر من به‌جای این پدر بودم، حتی اگر هم می‌خواستم بر نفرت و خشم خود غلبه کرده و چنین پیامی دهم، اطمینان ندارم که می‌توانستم انجام دهم.

توییت - کاماپرس

 

انتهای پیام

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز