سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز نمی‌شود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سود سهام عدالت به 6 دلیل برای افراد واریز نمی‌شود.

به گزارش کاماپرس، مهدی حاجی‌وند مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر اینکه در حال حاضر ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت انجام نمی‌شود، عنوان کرد: افراد برای دریافت سود سهام عدالت به درگاه اینترنتی مراجعه نکرده و همچنین وجهی نیز واریز نکنند.

در همین رابطه، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نیز با اعلام اینکه افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد، ادامه می‌دهد: درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی برخی از این دلایل است.

بیشتر بخوانید:

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در این خصوص، بیان کرد: شماره حساب مشمولان سود سهام عدالت از دو مسیر سامانه سجام و یا سایت سهام عدالت دریافت می‌شود، با این حال بهترین مسیر از طریق سامانه سجام است تا طی آن افراد بتوانند سایر خدمات را نیز دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در صورت سجامی شدن، احتمال پرداخت سود سنوات گذشته افراد نیز وجود دارد، گفت: اگر شرکت‌ها به تعهدات خود عمل کنند، سعی می‌کنیم در آذر ماه سود‌های گذشته تازه ثبت‌نام کنندگان را نیز واریز کنیم.

پیش از این مجید عشقی رئیس سازمان بورس اعلام کرده بود که سود سهام عدالت امسال به صورت متمرکز و از سوی شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی، در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله اول آن آذر ماه است.

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز