سوالات پرتکرار در مورد خرید تتر

ژیوار

خرید تتر اولین اقدام معامله­‌گران برای ترید و معامله در بازار ارزهای دیجیتال است؛ به همین دلیل تتر را می‌توان مهم‌ترین رمز ارز از نظر کاربرد در معاملات و میزان خرید دانست. تتر جفت ارز معاملاتی تمام ارزهای دیجیتال در همه صرافی‌ها بوده و سهم اصلی بازار استیبل کوین‌ها یا همان ارزهای باثبات را به خود اختصاص داده است.

کاماپرس در این گزارش به سوالات پرتکرار در زمینه خرید تتر پاسخ داده است.

چگونگی خرید و فروش تتر

تتر تقریبا در تمام صرافی‌های خارجی و داخلی قابل خریداری است. البته خرید ریالی تتر فقط از طریق صرافی‌های داخلی امکان­‌پذیر است. خرید رمز ارز تتر آسان است و این رمز ارز با نماد USDT در تمام صرافی‌ها وجود دارد. قیمت تتر بر اساس قیمت دلار ثابت است و به این ترتیب بدون دغدغه کاهش یا افزایش قیمت و بدون نیاز به بررسی بازار می‌توان به صورت فوری اقدام به خرید این استیبل کوین کرد.

در واقع با واریز مبلغ مورد نظر خود به صورت ریالی، معادل آن دلار دیجیتال در قالب تتر خریداری می‌کنید. در زمان فروش نیز می­‌توانید دلار خود را به ریال تبدیل و مبلغ مورد نظر خود را از صرافی خارج کنید.

کاربردهای رمزارز تتر

خرید تتر بیشتر به منظور انجام معاملات رمزارزی کاربرد دارد؛ به طوریکه معامله‌گران بازار رمزارزها از جفت ارز معاملاتی تتر برای تریدهای خود استفاده می‌کنند؛ چرا که هر مقدار رمزارز با پرداخت تتر قابل خریداری است و در زمان فروش آن رمزارز نیز به همان میزان تتر به حساب خریدار واریز می‌شود. در واقع تتر دارایی اصلی افراد در صرافی‌ها برای معاملات رمزارزی است که بخشی از سبد سرمایه‌گذاری آنان را به خود اختصاص می‌دهد.

دریان سفر امید

آیا خرید تتر و نگهداری آن سودآور است؟

نگهداری تتر در بسیاری از کشورها به خودی خود نمی‌تواند سودآور باشد و سودآوری آن بر اساس سود فرد در معاملات رمزارزی محاسبه می‌شود، اما در ایران و کشورهای مشابه  به دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت دلار، خرید و نگهداری تتر می‌تواند سود به همراه داشته باشد.

در واقع خرید تتر به معنی خرید دلار است و همانطور که نگهداری دلار می‌تواند در ایران سودآوری مناسبی داشته باشد، نگهداری تتر نیز به همین ترتیب و به آن اندازه سودآور خواهد بود.

آیا خرید تتر به جای دلار می‌تواند منطقی باشد؟

هرکدام از روش‌های خرید تتر یا خرید دلار می‌تواند مزایا و معایبی داشته باشد و به همین دلیل خرید تتر می‌تواند منطقی و حتی بهتر باشد. راحتی دسترسی و خرید و فروش به همراه اطمینان خاطر از عدم وجود مشکلات خاص خرید دلار، باعث محبوبیت تتر در بین سرمایه‌گذاران بازار دلار شده است.

برای نمونه دلار تقلبی در بازار به فروش می‌رسد، اما این نوع از مشکلات در تتر وجود ندارد. از سوی دیگر برای خرید و فروش تتر نیازی به مراجعه حضوری به صرافی نیست و خرید آن ظرف چند دقیقه به صورت آنلاین امکان‌پذیر است.

تتر را چگونه می‌توان منتقل کرد؟

تقریبا تمام بلاکچین‌های اصلی بازار امکان انتقال تتر را از طریق پروتکل‌های خود مهیا کرده‌اند؛ هرچند که انتقال با هر پلتفرم می‌تواند هزینه‌ها و روش‌های متفاوتی داشته باشد. شاید بتوان ارزان‌ترین و معمول‌ترین راه انتقال تتر را از طریق شبکه ترون بیان کرد که با پروتکل TRC20 امکانپذیر می‌شود. در این روش معمولا هزینه انتقال ثابت بوده و حدود یک دلار محاسبه می‌شود. در واقع خریداران تنها یک دلار به ازای هر تعداد تتر به عنوان هزینه انتقال به صرافی پرداخت می‌کنند که رقم ناچیزی است.

تتر را کجا نگهداری کنیم؟

نگهداری تتر در تمام صرافی‌ها امکان‌پذیر است. البته برخی افراد ترجیح دهند که این رمزارز را در کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری خود نگهداری کنند. امکان انتقال و نگهداری تتر در بیشتر کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وجود دارد و دست دارندگان تتر در انتخاب محل نگهداری کاملا باز است. امن‌ترین روش نگهداری تتر، انتقال آن به کیف پول سخت افزاری است که انواع مختلف این محصولات در بازار به وفور موجود است.

خرید تتر از «کیف پول من»

صرافی کیف پول من یکی از قدیمی‌ترین وبسایت‌های ارائه دهنده خدمات خرید، تبدیل، فروش و نگهداری رمزارز با کارمزد پایین و خدمات پرداخت ارزی است. این صرافی انواع گیفت کارت را نیز برای خرید از سایت‌های مختلف خارجی عرضه می‌­کند.

علاقه­‌مندان برای ارتباط بیشتر و خرید انواع ارزهای دیجیتال می‌توانند به وبسایت kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان