سه راهکار رفع مشکلات شایع بازی های ویدیویی آفلاین

بازی ویدئویی - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازی‌های ویدئویی آنلاین و آفلاین از محبوب‌ترین صنایع سرگرمی دنیا محسوب می‌شوند؛ به طوریکه تاکنون بیش از سه میلیارد نفر طرفدار داشته است؛ با این حال، برخی مواقع ممکن است هنگام بازی با مشکل‌هایی مواجه شوید که به راحتی قابل رفع نیست. اجرا نشدن بازی روی کامپیوتر، کند بودن سرعت بازی بر ویندوز و درست اجرا نشدن آن از مواردی است که می‌ تواند لذت بازی ویدیویی آفلاین را از کاربر سلب کند؛ به همین دلیل رفع مشکلات شایع بازی های ویدیویی آفلاین بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی سه راهکار رفع مشکلات شایع بازی‌ های ویدیویی آفلاین ‌پرداخته است.

اشکالات گرافیکی و غیر واقعی بازی‌های ویدیویی آفلاین

در دنیای گرافیکی بازی‌های ویدیویی آفلاین ممکن است در محیط بازی با اشیای ناقص، اجزای بی‌کیفیت، عناصر دارای نور اشتباه و مواردی از این دست مواجه شوید. کارت گرافیک، مؤلفه پردازش تصاویر و ارسال آنها به صفحه نمایش است؛ به همین علت این مسائل به طور معمول در پردازنده گرافیک رخ می‌دهد. برای رفع مشکلات شایع بازی‌ های ویدیویی آفلاین ابتدا باید از به روز بودن درایور کارت گرافیک خود اطمینان پیدا کنید، اما اگر پس از نصب جدیدترین درایور گرافیک، باز هم بازی دارای لگ‌های گرافیکی بود، ممکن است دچار گرم شدن سیستم شده و مجبور شوید سیستم خود را تمیز کنید.

گرد و غبار بیش از حد باعث ایجاد گرمای اضافی در سیستم شده و به کارت گرافیکی و سایر قطعات کامپیوتر آسیب می‌رساند. به عبارت دیگر گرما رابطه مستقیمی با هنگ کردن سیستم دارد. به علاوه می‌توان از ابزارهای تشخیصی رایانه‌ای مانند HWMonitor  برای نظارت بر گرمای کارت گرافیک استفاده کرد.

به طور کلی دمای کارت گرافیکی بیکار باید حدود 30 تا 40 درجه سانتیگراد باشد. در حین انجام بازی نیز تقریبا 60 تا 85 درجه سانتیگراد طبیعی است، اما گرمای بین 90 تا 100 درجه سانتیگراد یا بیشتر، خیلی گرم به حساب می‌آید و علاوه بر اینکه به قطعات آسیب می‌رساند، باعث هنگ کردن سیستم گرافیکی نیز می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بازی ویدئویی - کاماپرس

هنگ کردن سیستم هنگام اجرای بازی‌های ویدیویی آفلاین

وقتی بازی به راحتی اجرا نشود، مشکل کمی بزرگ‌تر از حد تصور است. اگر به طور مداوم در بازی‌های ویدیویی آفلاین با هنگ ناگهانی مواجه شدید، احتمالا یکی از اجزای سیستم مشکل  دارد. برای رفع مشکلات شایع بازی‌ های ویدیویی آفلاین، در صورت امکان گرافیک‌ها را به تنظیمات حداکثری تغییر دهید تا به اندازه کافی از منابع استفاده کند. سپس برنامه‌های دیگر در حال اجرای سیستم را ببندید تا از حافظه رم و پردازنده استفاده نکنند. به علاوه مطمئن شوید که حافظه هارد پر نشده باشد تا بازی به خوبی اجرا شود؛ اما اگر مشکل اجرای بازی برطرف نشد، باید سخت‌افزار سیستم فعلی خود را ارتقا دهید و مطمئن شوید که سیستم مورد نیاز بازی ویدیویی آفلاین، با مشخصات سیستم‌تان مطابقت دارد.

بیرون پریدن از بازی‌های ویدیویی آفلاین

اگر در یک بازی به طور مکرر بیرون انداخته شدید، ابتدا مطمئن شوید که جدیدترین درایورهای ویندوز را نصب کرده‌اید؛ سپس سیستم را دوباره راه‌اندازی کنید تا اگر مشکل موقتی بود، حل شود. آنتی ویروس و سایر نرم‌افزارهایی که ممکن است در عملکرد درست بازی مشکل ایجاد کنند را غیرفعال کنید. به علاوه می‌توانید بازی را به عنوان دسترسی ادمین اجرا کنید؛ چراکه بعضی مواقع می‌تواند مشکلات خرابی را برطرف کند.

بازی ویدئویی - کاماپرس

اطلاع از راهکار رفع مشکلات شایع بازی ‌های ویدیویی آفلاین با «رایانه کمک»

رایانه کمک، اولین مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه‌ای و تلفن همراه بوده که به صورت تلفنی از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با کارشناسان مجرب توانسته به طور شبانه‌روزی به سوالات کاربران خود پاسخ دهد. کاربران برای استفاده از خدمات پشتیبانی رایانه کمک می‌توانند با شماره تلفن 9099071540 تماس بگیرند و برای رفع مشکلات شایع بازی ‌های ویدیویی آفلاین از آنان کمک بگیرند. هزینه مکالمه با کارشناسان کمک رایانه روی قبض تلفن کاربر محسابه و اعمال خواهد شد. همچنین می‌توان از طریق تماس با شماره تلفن 0217129 از خدمات پشتیبانی آنلاین رایانه کمک به صورت اعتباری استفاده کرد و هزینه آن را از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به وبسایت رایانه کمک به نشانی اینترنتی https://www.rayanehkomak.com مراجعه کنند‌.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه کمک
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز