سقوط آزاد قیمت خودرو وارداتی آزکارا هیبریدی از ابتدای سال تاکنون

شاخصه‌های فنی و ظاهری خودرو آزکارا هیبریدی

شرکت جیلی پس از حدود پنج سال وقفه بار دیگر با کراس اوری منحصر به‌فرد به‌نام آزکارا هیبریدی در سال 2023 فعالیت خود را در بازار خودرو ایران از سر گرفته‌است. طبیعتا در شرایط کنونی در بازار متنوع خودروهای وارداتی، مصرف سوخت پایین و مشخصات فنی متمایز و قوی می‌تواند وجه تمایز اساسی محسوب شود. آزکارا هیبریدی نیز در این زمینه گوی سبقت را از اکثر رقبای خود ربوده‌است. کاهش قیمت محسوس این خودرو طی چندماه اخیر نیز، حجم توجهات را بیش از پیش بر روی خود افزایش داده‌است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شاخصه‌های فنی و ظاهری، همین‌طور قیمت خودرو وارداتی آزکارا هیبریدی خواهد پرداخت.

شاخصه‌های فنی و ظاهری خودرو آزکارا هیبریدی

این خودرو شاسی‌بلند با شاسی جمع و جور و یکپارچه، با وجود رینگ‌های آلومینیومی ظاهر بسیار جذابی دارد. این خودرو از یکی از به‌روزترین فناوری‌ها یعنی کروز کنترل هوشمند (Adaptive Cruise Control – ACC) بهره می‌برد؛ این سیستم با توجه به شرایط ترافیک و وضعیت جاده و بررسی آن توسط سنسورها و رادارهای اتوماتیک، سرعت خودرو را تنظیم می‌کند. شتاب لحظه‌ای صفر تا صد این خودرو حدود 9.7 ثانیه زمانبر است. می‌توان با این خودرو سرعت حداکثری 200 کیلومتر بر ساعت را تجربه کرد. همچنین سیستمEMS  به صورت اتوماتیک موتور بنزینی را هنگام شتاب‌گیری و یا در سرعت‌های پایین خاموش می‌کند. این اتفاق تأثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت دارد.

مزیت خودرو آزکارا هیبریدی نسبت به خودروهای بنزینی

قیمت خودرو وارداتی هیبریدی معمولا نسبت به نمونه‌های بنزینی آن بالاتر است؛ این اختلاف قیمت معمولا به دلیل ویژگی‌های متمایز و نقاط قوت خودروهای هیبریدی است. از لحاظ مصرف سوخت، خودروهای هیبریدی به هیچ‌وجه قابل قیاس با مدل بنزینی نیستند؛ در واقع مصرف سوخت در این خودروها، به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند. این خودروها حدود 15 درصد در مصرف سوخت و میزان آلایندگی‌ و استهلاک صرفه‌جویی می‌کنند و از این نظر کاملا دوستدار محیط زیست نیز هستند. همچنین خودرو وارداتی آزکارا هیبریدی با وجود موتور الکتریکی و کاهش صدا و ارتعاشات، تجربه رانندگی نرم و روان‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند.

دریان سفر امید

مزیت خودرو آزکارا هیبریدی نسبت به خودروهای بنزینی

قیمت خودرو وارداتی آزکارا هیبریدی 2023

قیمت خودرو وارداتی آزکارا هیبریدی با رنگ سفید، در حالت صفر حدود 2 میلیارد و 100 میلیون تومان برآورد می‌شود. طبیعتا خرید این خودرو در قالب کارکرده قیمت متفاوت و به مراتب پایین‌تری خواهد داشت. نکته قابل توجه در خصوص قیمت خودرو وارداتی آزکارا هیبریدی، کاهش قیمت محسوس این خودر از ابتدای سال 1403 تاکنون است؛ به نحوی که قیمت آن از حدود 3 میلیارد و 700 میلیون تومان در ابتدای سال به حدود 2 میلیارد تومان کاهش یافته‌است. با توجه به کاهش قابل‌ملاحظه قیمت خودرو وارداتی آزکارا هیبریدی 2023، افرادی که به دنبال خرید خودروی هیبریدی با امکانات به‌روز و مصرف بهینه هستند، ممکن است این کاهش قیمت را فرصتی مناسب برای خرید خودروی صفر کیلومتر بدانند.

قیمت آزکارا هیبریدی 2023-کاماپرس

شرایط استعلام قیمت خودرو وارداتی از طریق مجموعه «همراه مکانیک»

در شرایط کنونی، خیرد خودروهای وارداتی با توجه به ترخیص بخش زیادی از این خودروها از گمرک، با کاهش قیمت و افزایش تقاضا روبه‌رو شده‌است. سایت همراه مکانیک یکی از مجموعه‌های فعال و معتبر در این زمینه می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد؛ امکان خرید نقد و اقساطی انواع خودروهای صفر و کارکرده با استعلام قیمت خودرو وارداتی از طریق سایت این مجموعه وجود دارد. در واقع این مجموعه با بهره‌مندی از دانش و تخصص کارشناسان مجرب، پس از کارشناسی خودروهای صفر و کارکرده و تأیید سلامت فنی و ظاهری، بنا به وضعیت خودرو کارشناسی قیمت‌گذاری خودروها را نهایی می‌کند.

این مجموعه همچنین گزینه‌های خرید را به صورت لحظه‌ای به روزرسانی می‌کند و بررسی روزانه این سایت می‌تواند گزینه‌های خرید جذابی را برای کاربران ایجاد کند. برای اطلاع از شرایط استعلام قیمت خودرو وارداتی می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه همراه مکانیک به آدرس www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 خدمات مشاوره رایگان را انجام داد و ابهامات ذهنی در زمینه خرید خودرو وارداتی را برطرف کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان