سفر کارت ؛ یک کارت اعتباری ویژه از فلای تودی

سفردخترانه_کاماپرس
ژیوار

سفر کارت اعتباری فلای تودی، کارت ویژه خرید خدمات سفر شامل بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی و خارجی است که از سوی سایت فلای‌ تودی ارائه می‌شود.

در همین رابطه یکی از کارشناسان فلای‌تودی در گفت‌وگو با کاماپرس، با اشاره به اینکه امکان سفارش سفر کارت فلای‌ تودی برای تمامی افراد و در تمام مناسبت‌ها (هم به صورت سازمانی و هم فردی) وجود دارد، گفت: سفرکارت، یک کارت اعتباری است و مطابق سلیقه و بودجه متقاضیان به شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود.

او افزود: سفرکارت می‌تواند هدیه‌ای برای مدیران و شرکای تجاری، توسعه روابط تجاری و یا برای تقدیر از کارمندان و مشتریان وفادار خریداری شود.

سفرکارت-کاماپرس

سفر کارت فلای‌ تودی محدودیت زمانی ندارد

این مسئول فلای‌ تودی ادامه داد: سفرکارت برای مناسبت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان هدیه تولد و ازدواج، سال نو، شب یلدا، روز مادر و روز پدر و برای اعطای جایزه در مسابقات و جشنواره‌ها مناسب است.

دریان سفر امید

او در مورد شرایط ویژه سفرکارت فلای‌ تودی گفت: افراد می‌توانند سفرکارت را با محدودیت و یا بدون محدودیت زمانی و یا به‌صورت صدور انحصاری کارت با کد ملی و یا بدون کد ملی سفارش دهند.

این کارشناس فلای‌ تودی ادامه داد: امکان صدور نامحدود کارت برای سازمان‌ها، صدور سفرکارت فیزیکی و دیجیتال و قابلیت شارژ مجدد، از دیگر قابلیت‌های سفرکارت است.

بیشتر بخوانید:

نحوه استفاده سفرکارت فلای تودی

او در مورد نحوه خرید سفر کارت فلای‌ تودی با تخفیف و بدون تخفیف، نیز گفت: متقاضیان برای سفارش سفرکارت می‌توانند با مجموعه تماس بگیرند. همچنین می‌توانند با تکمیل فرم موجود در صفحه پلتفرم فلای‌تودی، سفارش خود را ثبت کنند. برای استفاده از تخفیف سفر کارت فلای تودی کافی است هنگام خرید از سایت، کد درج شده در پشت آن را در مرحله پرداخت در بخش «کد تخفیف» وارد کنید.

این مسئول در مورد مبلغ سفرکارت اشاره کرد: صدور سفر کارت فلای‌ تودی با توجه به بودجه و مبلغ دلخواه افراد صورت می‌پذیرد و هیچ محدودیتی در انتخاب مبلغ وجود ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز