سفر راحت به ویتنام با ویزای الکترونیکی

ویزای ویتنام - کاماپرس
ژیوار

ویتنام در سال‌های اخیر شهرتی جهانی پیدا کرده و به یک انتخاب ایده‌آل برای سفر و سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. این کشور زیبایی‌های طبیعی، مناظر خیره‌کننده و سواحل درخشان زیادی را در خود جای داده است. دریافت ویزای ویتنام ممکن است برای بسیاری از متقاضیان پیچیده و کمی دشوار باشد؛ برای همین بهتر است که گردشگران این کار را به آژانس‌های مسافرتی بسپارند.

کاماپرس در این گزارش انواع ویزا برای سفر به ویتنام را معرفی کرده است.

انواع ویزای ویتنام

ویزای توریستی: ویزای توریستی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین انواع ویزای ویتنام است که برای افرادی که به قصد سفر و گردش به ویتنام سفر می‌کنند، صادر می‌شود. متقاضیان با دریافت ویزای توریستی ویتنام می‌توانند به مدت 15 تا 30 روز در خاک این کشور اقامت داشته باشند.

ویزای دانشجویی: ویزای دانشجویی ویتنام به افراد واجد شرایطی که از دانشگاه‌های این کشور نامه پذیرش داشته باشند، تعلق می‌گیرد. در واقع ابتدا بهتر است که متقاضیان با ویزای توریستی به ویتنام سفر کنند و سپس با ارائه نامه پذیرش از دانشگاه به اداره مهاجرت این کشور، وضعیت ویزای ویتنام خود را تغییر دهند.

دریان سفر امید

ویزای کار: متقاضیان برای دریافت ویزای کار ویتنام ‌باید مجوز کار از شرکتی که مجوز استخدام نیروهای خارجی داشته باشد، دریافت کنند. پس از دریافت مجوز کار می‌توانند با توجه به مهارت‌ها و صلاحیت‌های خود و با دریافت ویزای ویتنام در این کشور مشغول به کار شوند. البته متقاضیان دریافت ویزای کار باید فاقد هرگونه سابقه کیفری بر اساس قوانین کشور ویتنام باشند.

ویزای تجاری: ویزای تجاری از رایج‌ترین ویزاهای کشور ویتنام است که افراد می‌توانند برای شرکت در کنفرانس‌ها یا ملاقات با شرکای تجاری خود برای دریافت آن اقدام کنند. یکی از مدارک مهم برای دریافت این نوع ویزای ویتنام، داشتن نامه رسمی از طرف مجموعه یا ارگان دعوت‌کننده است.

ویزای سرمایه‌گذاری: ویزای سرمایه‌گذاری همانطور که از نامش پیداست، با هدف پیشرفت هرچه بیشتر اقتصاد کشور ویتنام به سرمایه‌گذاران خارجی اعطا می‌شود. این ویزا متعلق به افرادی است که به قصد سرمایه‌گذاری در زمینه‌های تجاری وارد ویتنام می‌شوند.

آشنایی با ویزای الکترونیکی ویتنام

ویتنام برای راحتی هرچه بیشتر متقاضیان، شرایط دریافت ویزای الکترونیکی را نیز فراهم کرده است. این نوع ویزای ویتنام به صورت یکبار ورود و مولتی‌پل نیز صادر می‌شود. برای این منظور افراد متقاضی می‌بایست فرم درخواست آنلاین را پر کرده و همراه با تاریخ ورود به کشور ویتنام به سفارت آن ارسال کنند. پس از پرداخت هزینه ویزا که بسته به نوع ویزا و اعتبار متفاوت خواهد بود و پس از مدت دو روز، ویزای متقاضی در صورت نداشتن مغایرت و اشتباه صادر خواهد شد. مسافران باید تاییدیه ویزای ارسال شده توسط سفارت ویتنام را چاپ کنند و همراه با پاسپورت معتبر در طول سفر همراه خود داشته باشند.

تفاوت ویزای ویتنام یکبار ورود با ویزای چندبار ورود

تفاوت عمده ویزای یکبار ورود و چندبار ورود ویتنام در تعداد دفعات مجاز ورود به این کشور است. در حالی که متقاضیان با دریافت ویزای یکبار ورود برای یک بار سفر و در طول مدت اعتبار ویزا مجاز به اقامت در خاک ویتنام هستند، ویزای مولتی‌پل با هدف چندبار ورود و خروج و اقامت در ویتنام در طول مدت اعتبار ویزا صادر می‌شود.

ویزای ویتنام - کاماپرس

دو نکته مهم در سفر به ویتنام

پیش از اقدام به دریافت ویزای ویتنام مطمئن شوید که پاسپورتتان صفحات خالی برای مهر ویزا داشته و حداقل شش ماه اعتبار دارد. هم‌چنین پس از ورود به یکی از چهار فرودگاه بین‌المللی ویتنام می‌بایست مهر ویزای خود را دریافت کرده و همراه با پاسپورت به ماموران فرودگاه نشان دهید.

دریافت آسان ویزای ویتنام با «سفر هالیدی»

اگر می‌خواهید روند دریافت ویزای ویتنام سریع‌تر طی شود، بهتر است این کار را به یک آژانس مسافرتی معتبر بسپارید. افراد متقاضی ویزای ویتنام می­توانند از طریق سفر هالیدی ویزای خود را در کم‌ترین زمان و بدون مراجعه حضوری به سفارتخانه و البته با صرف هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه دریافت کنند.

متقاضیان دریافت ویزای ویتنام برای کسب اطلاعات بیشتر می‌­توانند با شماره‌های 02140227963 و ۰۲۱۲۱۰۰۰۱۴۰ تماس و یا به وبسایت https://safar.holiday مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان