سفر خاطره انگیز با اقامت رایگان و جایزه هیجان انگیز!

ژیوار

سفر کردن در زندگی آدم‌ها نقش پررنگی دارد و سب می‌شود انرژی چند برابری بعد از سفر به سراغشان بیاید. ولی با اوضاع اقتصادی کنونی بسیاری پس از محاسبه مخارج سفر از آن صرف‌نظر کرده و ترجیح می‌دهند به مسافرت نروند و این هزینه را صرف اموری دیگر کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جاباما شرایطی را برای مخاطبان خود ایجاد کرده که بتوانند با همراهان خود به سفر روند و  به صورت رایگان اقامت داشته باشند.

جاباما از 26 تیرماه به صورت هفتگی مسابقه‌ای را طراحی کرده که مخاطبان با مراجعه به سایت و بخش «همسفر از تو، جاباما» ابتدا ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند و پس از اتمام ثبت‌نام لینک شخصی برای فرد ایجاد می‌شود که با دعوت دیگران به این طرح می‌توانند شانس برنده شدن خود را بیشتر کنند.

برندگان مسابقه که هر هفته دونفر هستند از طریق قرعه‌کشی برگزیده می‌شوند و می‌توانند به همراه 3 نفر، دو شب اقامت رایگان از میان اقامتگاه‌های اختصاصی جاباما انتخاب کنند.

دریان سفر امید

گفتنی است پس از اولین دعوت و تکمیل ثبت‌نام فرد دعوت شده، اسامی وارد قرعه‌کشی آیفون 13 پرو نیز خواهد شد که قرعه‌کشی این گوشی موبایل  پس از اتمام طرح میان تمامی شرکت‌کنندگان انجام خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند تا 27 شهریورماه که آخرین هفته طرح است هرهفته در این مسابقه شرکت کنند و شانس برنده شدن را با دعوت افراد بیشتر افزایش دهند. البته لازم به ذکر است که پس از ثبت‌نام، تمامی افراد برنده کدتخفیف 120 هزارتومانی برای رزرو اقامتگاه‌های اختصاصی جاباما می‌شوند؛ این پلتفرم شرایطی مهیا کرده تا تمامی شرکت کنندگان برنده باشند.

برندگان مسابقه چگونه از اقامت رایگان استفاده کنند؟

تمامی برندگان از زمان برنده شدن تا یک ماه فرصت دارند از جایزه خود استفاده کنند؛ لیستی از اقامتگاه‌های پیشنهادی از طریق جاباما در اختیار این افراد قرار می‌گیرد و براساس در دسترس بودن یا علاقه خود می‌توانند اقامتگاه موردنظر را انتخاب کنند.

جاباما چگونه به مسافران کمک می‌کند؟

همیشه در ابتدای سفر مهم‌ترین اصل، مقصد و اقامت در مکانی مناسب است که جاباما انتخاب‌های متنوعی را نسبت به مقصد چه داخل کشور و چه در خارج از کشور در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این پلتفرم درباره شرایط اقامتگاه‌ها، هزینه هر اقامتگاه، موقعیت مکانی و… توضیحاتی داده و با ارائه عکس انتخاب را برای مسافرین آسان‌تر می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : جاباما
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز