سفر به وان ترکیه از تهران؛ بهترین گزینه برای سفر

شاخص-کاماپرس
آریاک سفر

برای تجربه پرواز هوایی به شهر وان، با توجه به نبود پرواز مستقیم به مقصد این شهر، می‌توان بلیط هواپیما به مقصد استانبول و یا آنکارا رزرو کرد و از آنجا به صورت زمینی به شهر وان رسید. البته گزینه اقتصادی‌ و معقولانه‌تر، آغاز سفر به صورت زمینی از مبدأ تهران و شهرهای بزرگ دیگر ایران است. با این اوصاف علاوه بر کاهش هزینه‌های سفر، می‌توان ماجراجویی را از همان روز نخست سفر آغاز کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین مسیر برای تجربه سفری آرام و بیادماندنی به شهر وان ترکیه از تهران خواهد پرداخت.

آغاز سفر : حرکت از تهران به سمت تبریز

بسیاری از گردشگران علاقه‌مند به سفر به کشور ترکیه و شهر وان، هم‌وطنان مقیم تهران و شهرهای اطراف آن است. بهترین راهکار برای سفر از تهران به وان ترکیه، طی‌کردن مسیر تهران-تبریز به صورت زمینی از طریق قطار و یا اتوبوس است. این مسیر با قطار حدود 12 و با اتوبوس حدود 8 ساعت زمانبر است. مزیت بلیط‌های قطار تهران-تبریز، زمانبندی مناسب آن است. معمولا زمان حرکت قطارها عصر است و این ویژگی امکان استراحت کافی را برای گردشگران تور وان ترکیه فراهم می‌کند. البته طی‌کردن این مسیر با پرواز هوایی نیز امکان‌پذیر است که مسلما خستگی کمتر اما هزینه بیشتری خواهد داشت.

آغاز سفر حرکت از تهران به سمت تبریز-کاماپرس

حرکت به سمت مرز خوی

بیشتر شهرهای شمال غربی کشور می‌توانند گزینه خروج از کشور به سمت کشور ترکیه و شهر وان باشند؛ البته شهر خوی و پایانه مرزی رازی، از لحاظ زمانی و مسافتی گزینه مناسب‌تری است. این مسافت حدود 410 کیلومتر است و بسته به حجم ترافیک 4 تا 5 ساعت زمانبر خواهد بود. در حال حاضر امکان سفر زمینی از مرز خوی به شهر وان ترکیه توسط بسیاری از مجموعه‌های گردشگری فراهم شده‌است. این سفر در کنار قیمت مقرون به‌صرفه، می‌تواند زیبایی‌های مسیر پاییزی را به‌تصویر بکشد. بنابراین با داشتن همسفرهای خوب، می‌توان در طول مسیر نیز از سفر لذت برد.

دریان سفر امید

حرکت به سمت مرز خوی-کاماپرس

خدمات تور وان ترکیه

تور وان ترکیه به صورت گروهی و در قالب جابجایی زمینی با اتوبوس انجام می‌شود. رزرو بلیط اتوبوس و آماده‌کردن شرایط برای سفر به وان ترکیه بر عهده برگزارکنندگان تور است. همچنین ترانسفر شهری و بیمه تمامی مسافران نیز، امکانات این تور را تکمیل می‌کند. این تور سه روزه، علاوه بر رفع خستگی گردشگران و تجربه بازدید از جاذبه‌های گردشگری، می‌تواند در اقتصادی‌ترین شکل ممکن با اقامت در هتل‌های سه ستاره با امکانات قابل قبول انجام شود. انتخاب هتل، با توجه به شرایط هزینه اقامت بر عهده گردشگر خواهد بود. صرف صبحانه معمولا در هتل‌های سه ستاره رایگان خواهد بود.

خدمات تور وان ترکیه-کاماپرس

وان ترکیه، بهترین مقصد برای انجام خرید

بسیاری از افراد به قصد خرید، به شهر وان ترکیه سفر می‌کنند. یکی از مزیت‌های خرید در وان ترکیه، قیمت‌های مناسب و کیفیت بالای محصولات در این شهر است. مراکز خرید مدرن این شهر، در عین کیفیت بالا، محصولات را با قیمت معقولانه‌تری نسبت به شهرهای بزرگ ترکیه نظیر استانبول و آنکارا عرضه می‌کنند. البته مدت زمان سفر به وان ترکیه محدود و در قالب سه روز برنامه‌ریزی شده‌است. بنابراین پیشنهاد می‌شود در زمینه رزرو هتل، هتل‌های نزدیک به مراکز خرید رزرو شود. هتل‌های رویال برک، ددمان هتل، تامارا و ون یاکوت می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای رزرو باشند که در در کنار موقعیت مکانی مناسب، هزینه اقامت به‌صرفه‌ای نیز دارند.

مراکز خرید وان ترکیه-کاماپرس

شرایط رزرو تور وان ترکیه از طریق مجموعه «لحظه آخر»

لحظه آخر با برگزاری تورهای داخلی و خارجی، مجموعه‌ای فعال در این زمینه محسوب می‌شود. این مجموعه با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی، امکان انجام سفری ارزان به مقاصد مختلف را فراهم کرده‌است. این مجموعه یکی از معدود گزینه‌ها برای تجربه سفر زمینی به مقصد وان ترکیه است.

برگزاری تورهای متنوع خارجی از جمله تور زمینی وان ترکیه، در بازه‌های زمانی مختلف، شرایط را برای بازدید ارزان‌قیمت از این شهر زیبای ترکیه آسان کرده‌است. با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس اینترنتی https://lahzeakhar.com می‌توان نسبت به شرایط برگزاری تورهای مختلف این مجموعه، به‌خصوص تور زمینی وان ترکیه کسب اطلاع کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
ژیوار
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان