تور قبرس شمالی از اوج آرام ؛ سفری به بهشت دریای مدیترانه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با نزدیک شدن به فصل بهار و تعطیلات عید، بسیاری از افراد کم‌کم به فکر رزرو تور و سفرهای نوروزی می‌افتند. اگر برای تعطیلات عید به‌دنبال یک سفر آرام به مقصدی دنج و دلپذیر هستید که در هوای بهاری از مناظر و امکانات لذت ببرید، تور قبرس شمالی گزینه ایده‌آل شما است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سفر به قبرس شمالی ، سفری رویایی است به قلب تاریخ پرفراز و نشیبی که این جزیره پشت سر گذاشته است.

با رزرو تور قبرس شمالی ، می‌توانید ساعت‌های متمادی در زیر آفتاب گرم جزیره و در کنار آب‌های درخشان مدیترانه در مناظر رویایی غرق شده و درست مانند یک فیلم قدیمی در دهکده‌های کوچک و بزرگ کوهستانی جزیره قدم بزنید و غذاهای خوش‌طعم و جذاب محلی را امتحان کنید. کاماپرس در ادامه به معرفی این کشور و همچنین بهترین تور قبرس شمالی می‌پردازد.

چرا قبرس شمالی؟

قبرس کشوری جزیره‌ای است که به دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شده است. قبرس شمالی محل زندگی ساکنین ترک زبان این کشور بوده و پس از سیسیل و ساردنی، سومین جزیره بزرگ مدیترانه است.

قبرس شمالی مملو از مناظر بکر و نفس‌گیر، سواحل زرین شنی، جنگل‌های اعجاب‌انگیز کاج و طبیعتی خیره‌کننده و منحصر به فرد است که موجب شده این جزیره به بهشت دریای مدیترانه معروف شود. از دیگر جذابیت‌های سفر به قبرس شمالی، گشت و گذار در شهرهای تاریخی،کلیساهای بیزانسی با معماری خیره‌کننده و بناها و شهرهای تاریخی قرون‌وسطایی است.

در قبرس از کجاها دیدن کنم؟

قبرس مملو از مراکز گردشگری تفریحی، تاریخی و طبیعی است که یک سفر چند روزه برای دیدن همه آن‌ها کفایت نمی‌کند؛ از این رو بهتر است پیش از سفر به قبرس ، مکان‌های موردنظر خود را در برنامه سفر یادداشت کنید.

از جمله مراکز دیدنی قبرس شمالی می‌توان به منطقه‌ باستانی کورایون، قلعه‌ سنت هیلاریون، لارناکا، دهکده‌های کوهستان ترودوس، موزه‌ قبرس، فاماگوستا، ساحل نیسی، ساحل لاک‌پشت، بندر گیرنه و بی‌شمار مکان دیدنی دیگر اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به قبرس شمالی

قبرس به مقصدی برای همه فصول شهرت دارد و تمام فعالیت‌های تفریحی و فستیوال‌های گوناگون از ابتدای بهار تا فصل پاییز برای گردشگران در نظر گرفته شده است. با وجود این، بهترین زمان برای رزرو تور قبرس شمالی ، فصل بهار است.

در بهار قبرس، می‌توانید در آب و هوای ملایم و در زیر آسمانی صاف و آبی در ارتفاعات سرسبز و منحصر به فرد قبرس طبیعت‌گردی، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کرده و از رودخانه‌ها و سدهای پرآب لذت ببرید.

شکم‌گردی در قبرس شمالی!

تور قبرس شمالی بدون بخش جذاب شکم‌گردی و امتحان کردن غذاهای لذیذ قبرسی، لطفی ندارد. اتفاقا ذائقه قبرسی‌ها بسیار شبیه به ایرانی‌ها بوده و احتمالا شما به‌عنوان یک توریست ایرانی، از این غذاهای جذاب و خوشمزه دوچندان لذت می‌برید.

از غذاهای جذابی که نباید امتحان کردن آن‌ها را از دست بدهید، می‌توان به «سولاکی» اشاره کرد. این غذا نوعی کباب است که با گوشت مرغ پخته شده در پیازو جعفری و گوجه‌فرنگی تهیه شده و نهایتا با سبزیجات مختلف، در نان تازه پیتا سرو می‌شود. از دیگر غذاهای محبوب قبرس می‌توان به کالاماری، حمص، تاهینی، موساکا و غیره اشاره کرد.

هزینه سفر به قبرس شمالی چقدر تمام می‌شود؟

با توجه به وضعیت اقتصادی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با هزینه‌های کمتری یک سفر خارجی جذاب را تجربه کنند. هزینه‌های کلی قبرس شمالی به قیمت اقامتگاه و هتل، هزینه‌های غذا، هزینه حمل و نقل و هزینه فعالیت‌های تفریحی بستگی دارد.

از این رو برای داشتن سفری کم‌خرج می‌توانید گزینه‌های رزرو هتل ارزان قیمت، خرید غذا از رستوران‌های محلی، تردد با وسایل حمل و نقل عمومی و بازدید از مراکز طبیعی را امتحان کرد. البته رزرو تور قبرس شمالی با قیمت مناسب نیز تاثیر بسیاری بر روی صرفه‌جویی در هزینه سفر دارد.

از کجا تور ارزان و به‌صرفه قبرس شمالی را رزرو کنم؟

آژانس مسافرتی اوج آرام ، به‌عنوان مجری مستقیم تور قبرس شمالی در ایران به ارائه انواع تور قبرس با بهترین امکانات و قیمت‌های مناسب به‌صرفه می‌پردازد. از این رو با ررزو تور قبرس شمالی نوروز از مجموعه اوج آرام می‌توانید از همین حالا خودتان را برای یک تجربه هیجان‌انگیز آماده کنید.

برای رزرو تور قبرس شمالی از این مجموعه می‌توانید به وبسایت رسمی اوج آرام مراجعه کرده و تمام جزئیات و خدمات مربوط به تورهای گردشگری قبرس شمالی را بررسی و تور موردنظر خود را رزرو کنید.

منبع : https://oujaram.ir/tours/%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%82%d8%a8%d8%b1%d8%b3-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c/

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز