سفر به شمال آفریقا با خرید تور تونس

ژیوار

کشور تونس در شمال آفریقا یکی از مقاصد گردشگری مهم در جهان است که سالانه حدود 10 میلیون گردشگر از کشورهای اروپایی و آمریکایی از آن بازدید می‌کنند. زیبایی تونس به قدری است که به نگین کشورهای آفریقایی شهرت دارد. با اینکه آب و هوای تونس به طور کلی به‌ویژه در مناطق جنوبی آن گرم است، اما از خوش آب و هوا‌‌ترین کشورهای آفریقا محسوب می‌شود. تور تونس بهترین انتخاب برای سفر به آفریقا است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های گردشگری، ویزای توریستی و بهترین زمان سفر به تونس ‌پرداخته است.

تور تونس - کاماپرس

جاذبه‌های گردشگری تونس

شهر باستانی کارتاژ: این شهر از بهترین جاذبه‌های گردشگری تونس است و به قدری به لحاظ تاریخی و فرهنگی اهمیت دارد که فرودگاه این شهر کارتاژ تونس نام دارد. این شهر باستانی در 16 کیلومتری شمال تونس واقع شده و فاصله زیادی با فرودگاه و مرکز شهر ندارد. این سایت باستانی جزو میراث فرهنگی یونسکو بوده و در سال 2008 بیشترین آمار بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده است. قدمت شهر کارتاژ به هزاره اول قبل از میلاد باز می‌گردد. این شهر توسط فینیقی‌ها ساخته شده و تا مدت‌ها پایتخت آن‌ها بوده است.

قلعه رباط المنستیر: این قلعه در نوار ساحلی قرار دارد و قدمت آن به چند هزار سال پیش باز‌ می‌گردد. در اطراف قلعه، فضایی اقامتی و تفریحی برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

دریان سفر امید

موزه باردو: باردو بزرگ‌‌ترین موزه ملی تور تونس محسوب می‌شود که در آن، گنجینه‌ای از کاشی‌ها و موزاییک‌های رومی با قدمت چند هزار ساله نگهداری می‌شود. قدیمی‌‌ترین بخش موزه دارای قدمتی چند هزار ساله است که مربوط به محوطه کاخ‌ می‌شود.

دوگا: دوگا شهری باستانی با محوطه‌ای 65 هکتاری و مربوط به حدود قرن ششم قبل از میلاد مسیح‌ است. این شهر سکونتگاه رومی‌ها، پونیک‌ها و بربرها بوده که در شمال تونس قرار گرفته است و در سال 1997 در فهرست میراث فرهنگی یونسکو ثبت شد.

شهر قدیمی تونس: این شهر از جاذبه‌های گردشگری تونس است که شامل بازارهای سنتی و کوچه‌های قدیمی می‌شود. در این منطقه بیش از ۷۰۰ خانه‌ و عمارت‌ قدیمی با معماری رومی، اندلسی، آفریقایی و اسلامی وجود دارد.

دهکده سیدی بو سعید: این دهکده‌ با دیوارهای سفید و تزئینات آبی روی یک تپه واقع شده و چشم انداز زیبایی به آب‌های مدیترانه دارد. لازم به ذکر است که این دهکده در فاصله 20 کیلومتری شهر تونس قرار دارد. در تور تونس بازدید از اماکن فوق تدارک دیده شده است.

بهترین زمان سفر با تور تونس

به طور کلی تونس دارای آب و هوای گرم و نسبتا معتدلی است. گرمای هوا اغلب در بخش‌های جنوبی این کشور حاکم است و شمال تونس به دلیل قرار گرفتن کنار دریا، آب و هوای معتدل‌‌‌تری دارد. معمولا گردشگران برای سفر با تور تونس، پایتخت آن را انتخاب‌ می‌کنند. بهترین زمان برای سفر به تونس فصل بهار و اوایل پاییز است؛ چراکه هوا معتدل‌‌تر شده و باران‌های فصلی هنوز شروع نشده‌ است. پرباران‌‌‌ترین ماه‌های سال در تور تونس معمولا آبان تا بهمن‌ است و در مقابل در تیر و مرداد بارش باران به حداقل می‌رسد.

قیمت تور تونس به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی تور تونس از تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توان این تور را خریداری کرد. قیمت تور تونس به انتخاب‌های گردشگر بستگی دارد. اقامت در هتل‌های پنج ستاره و لاکچری گران است، اما با انتخاب هتل‌هایی با ستاره کمتر می‌توان تور تونس را ارزان‌‌تر رزو کرد. به علاوه برای پرواز با شرکت هواپیماهایی امارات و قطر باید پول بیشتری پرداخت. همچنین پروازهای فرست کلاس گران‌تر از بیزینس کلاس است.

برای انتخاب تور تونس با قیمت مناسب‌تر می‌توان پکیج‌های تور را براساس کیفیت هتل، خدمات و نظایر آن انتخاب کرد. البته نوسانات نرخ ارز نیز بر قیمت تور تونس اثر‌گذار است و هرچقدر دینار گران‌تر شود، به همان نسبت قیمت تور تونس نیز افزایش پیدا‌ می‌کند.

تور تونس به ویزای توریستی نیاز دارد؟

گردشگران ایرانی و عراقی نیاز به ویزای توریستی تونس ندارند. برای سفر با تور تونس فقط به گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار نیاز است و از این طریق می‌توان 15 روز در این کشور اقامت کرد.

تور تونس - کاماپرس

خرید تور تونس از «آژانس هرمس »

آژانس مسافرتی هرمس به شکل تخصصی اقدام به برگزاری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی می‌کند. این امکان در این آژانس‌ فراهم شده که مسافران بسته‌ تور و سفر سفارشی خود را درخواست دهند و خدمات کاملا مطابق با درخواست خود دریافت کنند. هرمس ۷۲۴ به جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را دارد. گردشگران با خرید تور تونس تابستان ۱۴۰۳ از هرمس به عنوان مجری مستقیم، از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.hermes724.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02126353624 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز