سفر به سرزمینی با طبیعت بکر با دریافت ویزای ویتنام

ویزای ویتنام_کاماپرس
ژیوار

اگر قصد سفر به کشور ویتنام در جنوب شرقی آسیا را دارید و دنبال دیدن سواحل زیبا و طبیعت بکر آنجا هستید باید حتماً قبل از سفر به فکر گرفتن ویزای ویتنام باشید. در ویتنام هرساله فستیوال‌های بسیار جذابی برگزار می‌شود که دلیل جذب گردشگران زیادی به این کشور است.

به گزارش کاماپرس، ویتنام ترکیبی اعجاب‌انگیز و شگفت‌آور از جاذبه‌های طبیعی و تنوع فرهنگی است. از مرز چین و رود مکونگ سواحلی به طول 3.400 کیلومتر را در این کشور خواهید دید. بهترین زمان برای سفر به این کشور فصل بهار (از ماه فوریه تا آوریل) و فصل پاییز (از ماه اوت تا اکتبر) است.

آنچه درباره ویتنام باید بدانید

جالب است بدانید که تنوع قومیتی در این کشور بسیار بالا است؛ از سال 1802 که امپراتوری ویتنام تشکیل شد و بعدازآن در جنگ جهانی دوم با اشغال آن توسط ژاپن و بعد اشغال توسط فرانسه و اتفاقات این‌چنینی باعث شکل‌گیری این تنوع قومیتی شد.

در ویتنام هتل‌های متنوع و بسیار لوکسی وجود دارد شما می‌توانید در این هتل‌ها به‌روزترین امکانات و خدمات کشورهای اروپایی را تجربه کنید. البته اگر بخواهید برای سفر به ویتنام هزینه کمتری را پرداخت کنید می‌توانید از خدمات مهمانخانه‌های این کشور نیز استفاده کنید.

ویزای ویتنام - کاماپرس

دریان سفر امید

 

برای سفر به این کشور بهتر است همه واکسن‌های دوران کودکی مثل کزاز، دیفتری، سرخک، اوریون و سرخجه را زده باشید. به دلیل وجود جنگل‌های متنوعی که در این کشور وجود دارد بهتر است تمامی تجهیزات مربوط به دفع حیوانات و پمادهای دفع حشرات و یا رفع نیش آنان را به‌خصوص در روستاهای این کشور همراه خود ببرید.

یکی از نکات مثبت سفر به ویتنام امنیت آنجا است. مسافران در سفر به این کشور از خطرات و آزارهای معمول نسبت به دیگر کشورها در امان هستند. در کل ویتنام دارای امنیت بالایی است و طبق گزارش‌های منتشرشده شما از کلاه‌برداری و مزاحمت‌های متعدد خیالتان راحت باشد.

انواع ویزای ویتنام

ویزای توریستی

ویزای توریستی برای افرادی است که فقط قصد بازدید و سفر از کشور ویتنام را دارند. با دریافت این ویزا شما اجازه کار و یا تحصیل در ویتنام را نخواهید داشت. این ویزاها به دو صورت یک‌بار ورود و چند بار ورود صادر می‌شود. دریافت ویزای سفر به ویتنام 3 هفته زمان می‌برد. هزینه آن 160 دلار می‌شود. مدت‌زمان اعتبار این ویزا ۹۰ روزه است و دارندگان ویزا می‌توانند درنهایت ۳۰ روز در این کشور اقامت کنند.

ویزای تحصیلی

این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که قصد ادامه تحصیل در کشور ویتنام را داشته باشند. برای اخذ این ویزا باید در ابتدا از یکی از دانشگاه‌های این کشور پذیرش تحصیلی بگیرید و سپس برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید. این افراد باید در مرحله بعد تمامی مدارک تحصیلی خود را به همراه نامه پذیرش به سفارت ارسال کنند. در صورت تائید مدارک می‌توانند ویزای تحصیلی ویتنام را دریافت کنید.

ویزای کاری

این نوع ویزا مخصوص افرادی است که فقط می‌خواهند در کشور ویتنام مشغول به کار شوند. برای دریافت این نوع ویزا در ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر از سوی کارفرمای ویتنامی داشته باشید. البته برای کار در این کشور نمی‌توانید اول ویزای کاری ویتنام را دریافت کنید و بعد به دنبال کار بگردید. شرط اول برای دریافت ویزای کار داشتن یک پیشنهاد شغلی است.

ویزای ویتنام_کاماپرس

ویزای تجاری

ویزای تجاری مخصوص سرمایه‌گذاران و افرادی است که قصد دارند در ویتنام کسب‌وکاری ایجاد کنند. همچنین افرادی که قصد تجارت و یا مراودات تجاری و یا بازرگانی را دارند نیز باید ابتدا این ویزا را دریافت کنند. برای دریافت ویزای تجاری ویتنام حتماً باید دارای کارت بازرگانی باشید. این ویزا چند بار ورود است و اعتبار آن از 1 تا 3 ماه متغیر است.

ویزای فرودگاهی

یک نوع ویزای دیگر نیز به نام ویزای فرودگاهی یا ویزای الکترونیکی وجود دارند که شما می‌توانید قبل از سفر و یا در فرودگاه آن را دریافت کنید.

در حال حاضر پرواز مستقیم از ایران برای ویتنام وجود ندارد و شما باید با پرواز غیرمستقیم و با یک یا دو توقف به این کشور سفر کنید. نزدیک‌ترین کشورها برای توقف هوایی در سفر به ویتنام، فرودگاه دبی یا استانبول است.

مدارک لازم برای اخذ ویزای ویتنام

برای اخذ ویزای توریستی ویتنام تنها به پاسپورت، یک قطعه عکس و رزرو هتل و بلیط هواپیما احتیاج دارید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان