سفر به ترکیه با ارزان ترین تور استانبول پاییز

ژیوار

اگر قصد گشت و گذار در شهر زیبای استانبول را دارید، می‌توان گفت بهترین زمان سفر به این شهر زیبا فصول بهار و پاییز است. در واقع در دو فصل پاییز و بهار، آب و هوا بسیار دلپذیر بوده و تعداد جمعیت گردشگران در این دو فصل کمتر از سایر فصل‌ها است. بدین‌ترتیب، گردشگران به آسانی می‌توانند از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر دیدن کنند.

بسیاری از گردشگران در فصل پاییز با هدف بازدید از مراکز تاریخی و فرهنگی، خرید از مراکز تجاری لوکس، تماشای جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز این شهر و گذران تعطیلات شیرین ماه عسل، علاقه‌مند به خرید تور استانبول پاییز هستند.

کاماپرس در ادامه این گزارش، ارزانترین نرخ تور استانبول پاییز را بررسی می‌کند. 

چرا فصل پاییز زمان مناسبی برای بازدید از استانبول است؟

از دلایل اصلی سفر به استانبول در فصل پاییز و اکتبر، آب و هوای فوق‌العاده آن است. فصل تابستان در استانبول گرمای طاقت فرسا دارد که گاهی دمای هوا به 30 درجه نیز می‌رسد. در حالی که، در فصل پاییز و در ماه‌های آبان و آذر دمای هوا عالی بوده و تا محدود 18 درجه کاهش پیدا می‌کند.

آسمان در این فصل معمولا آفتابی و یا ابری است که آن را برای گشت و گذار از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و یا یک سفر تفریحی به تنگه بسفر عالی می‌کند.

دریان سفر امید

تور-استانبول-کاماپرس

جشنواره های پاییزی استانبول

در ماه اکتبر جشنواره‌های هنری و فرهنگی متعددی در سطح شهر استانبول برگزار می‌شود. این شهر در این ماه از سال میزبان هنر دوستان است. یکی از مهمترین رویدادها جشنواره هنر معاصر است که مجموعه‌ای از نمایشگاه‌ها و اجراها را تشکیل می‌دهد که تنوع هنر معاصر از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد.

جشنواره جاز از دیگر جشن‌هایی است که در ماه اکتبر برگزار می‌شود و هنرمندان و نوازدندگان مشهور جاز از سراسر جهان در این شهر اجرا می‌کنند. جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه استانبول، جشنواره طراحی و تئاتر از دیگر جشنواره‌های بین‌المللی در ماه اکتبر است.

تور-استانبول-کاماپرس

کروز بسفر

سفر به تنگه بسفر یکی از محبوب‌ترین تفریحات استانبول در پاییز بوده و اکتبر بهترین زمان برای انجام این گردش است. هوای فوق‌العاده در این شهر گشت و گذار را راحت‌تر می‌کند و آسمان صاف مناظر خیره‌کننده‌ای از گلدن هورن را به نمایش می‌گذارد. تورهای کشتی کروز در سه بازه زمانی صبح، ظهر و شب برگزار می‌شود که افراد می‌تواند مطابق با سلیقه خود هر یک از آنها را انتخاب کنند.

تعدادی از تورهای این کشتی با همراهی خواننده‌های معروف ایرانی یا ترک برگزار می‌شود. همچنین، در کشتی نمایش‌های سنتی رقص و آواز ترکی اجرا می‌شود و گردشگران می‌توانند از رستوران‌های متنوع آن انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را میل کنند.

استثنایی ترین غذاهای ترکی

گردشگران می‌توانند در تور استانبول پاییز با چشیدن غذاهای متنوع با فرهنگ و ذائقه غذایی مردم این کشور همراه شوند و تجربیاتی جدید و متفاوت کسب کنند.

دونر کباب : اگر شما هم عاشق ساندویچ گوشت هستید، یکی از بهترین گزینه‌ها دونر کباب است. کباب ترکی یا دونر کباب یک غذای محبوب در ترکیه است و از جمله معروف‌ترین غذاها در سراسر جهان به شمار می‌رود.  آشپزهای ترکیه این ساندویچ کباب کلاسیک را با گوشت مرغ یا گوساله طبخ می‌کنند.

رستوران دونر کارادنیز بشیکتاش، رستوران متت کوزده دونر و دونرچی اینگینین ییری در نزدیکی برج گالاتا از بهترین رستوران‌هایی هستند که می‌توانید خوش طعم‌ترین دونر کباب‌ها را در آن نوش جان کنید.

بورک Borek : این غذا یکی از صبحانه‌های معروف ترکی است که گاهی مردم این غذای لذیذ را به عنوان میان وعده و عصرانه هم میل می‌کنند. بورک از گوشت، پنیر و سبزیجات تهیه می‌شود و با پیچیده شدن در خمیر یوفکا، درون فر یا روغن سرخ می‌شود.

تور-استانبول-کاماپرس

مانتی : مانتی نوعی دامپیلینگ یا پودینگ است که خمیر آن همراه با گوشت بره، گوساله، مرغ و ماهی پر شده و با پیاز، اسفناج، ادویه‌ها و سبزیجات معطر طعم دار می‌شوند. این غذا به صورت داغ و یا همراه با ماست سرد سرو می‌شود.

بهترین رستوران های ارزان قیمت در استانبول

رستوران‌های خوب و ارزان ترکیه مناسب گردشگرانی است که در کنار طعم لذیذ و بی‌نظیر غذا به هزینه آن نیز اهمیت می‌دهند. در ادامه بهترین رستوران‌های ارزان قیمت استانبول را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران آرناووت کوی : گردشگران می‌توانند رستوران آرناووت کوی را برای نوش جان کردن یک غذای لذیذ و یا صرف صبحانه به همراه یک نوشیدنی گرم انتخاب کنند. زمانی که به این رستوران وارد می‌شوید، منظره منحصر به فرد بسفر شما را شگفت زده می‌کنید.

تور-استانبول-کاماپرس

رستوران گالاتا : گردشگرانی که طرفدار یک محیط دنج، آرام و صمیمی برای استراحت و نوش جان کردن غذا هستند، می‌توانند رستوران گالاتا را انتخاب کنند. در این رستوران انواع غذاهای متنوع مدیترانه‌ای و ترکی سرو می‌شود و افراد با هر ذائقه و سلیقه‌ای می‌توانند غذای مورد علاقه خود را برگزینند.

رستوران 49 چوکورجوما استانبول : بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای خوردن غذاهای ترکی، ایرانی و بین‌المللی در طول سفر خود، از خوردن فست فود و پیتزا لذت ببرند. در رستوران 49 چوکورجوما علاوه بر پیتزا، غذاهای ایتالیایی خوش طعم دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید آنها را نوش جان کنید.

رستوران ایکس استانبول : رستوران ایکس یکی از باسابقه‌ترین و بهترین رستوران‌های استانبول است که می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به آن‌جا بروید. طعم فست فودهای این رستوران بسیار لذیذ بوده و پخت پیتزاها در درون کورهای آجری طعم بی‌نظیر و استثنایی به آن بخشیده است.

رزرو تور استانبول پاییز با «قصر شیرین»

آژانس مسافرتی قصر شیرین با داشتن 27 سال تجربه یکی از معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه برگزاری تورهای متنوع داخلی، آسیایی و اروپایی است.

علاقه‌مندان رزرو تور استانبول پاییز می‌توانند همراه با مجموعه «قصر شیرین» سفری جذاب و شگفت‌انگیز را در فصل رنگ‌های سرخ و طلایی کشور ترکیه در یاد و خاطر خود ماندگار سازند. گردشگران می‌توانند با مراجعه به وبسایت این این مجموعه به آدرس www.ghasreshirin.com نسبت به خدمات و ویژگی‌های تورهای مختلف و قیمت‌های متنوع آن آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز