4 هتل محبوب و به صرفه که در تور آنتالیا باید امتحان کنید

هتل های آنتالیا-کاماپرس
ژیوار

با اینکه فصل بهار انتخاب بسیاری از گردشگران برای سفر به شهر ساحلی آنتالیا است، اما بسیاری از گردشگران پاییز و زمستان را هم برای سفر به این شهر ساحلی انتخاب می کنند. خرید تور آنتالیا در این ایام آب‌وهوایی معتدل و مطلوب را به گردشگران هدیه می کند.

به گزارش کاماپرس، سفر در فصول پرتردد هزینه مسافران را افزایش می‌دهد. با توجه به کاهش حضور گردشگران در پاییز و زمستان می‌توان یک سفر اقتصادی را تجربه کرد. اسکی روی برف، سورتمه سواری و … از تفریحات این بازه زمانی است. در آنتالیا جشنواره‌های زیادی برگزار می‌شود؛ از جملهمی‌توان به فستیوال بین‌المللی پیانو، جشنواره بین‌المللی موسیقی و فیلم، مراسم کریسمس، مسابقات روناتولیا و غیره اشاره کرد.

انتخاب هتل یکی از فاکتورهایی است که می تواند سفر شما به آنتالیا را

در ادامه به بررسی 4 هتل که در زمان سفر به آنتالیا می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید، می پردازیم.

هتل ملودی

*هتل ملودی دارای اقامتگاه‌هایی با باغ، تراس و پذیرش 24 ساعته است. هرواحد دارای آشپزخانه کاملا مجهز، قسمت نشیمن، ماشین لباس‌شویی و… است. برخی از واحدها دارای فضای غذاخوری و یا بالکن نیز هستند. امکانات برای مهمانان معلول وجود دارد. هزینه اقامت برای شش شب و هفت روز به مبلغ هفت میلیون و 990 هزار تومان است.

دریان سفر امید

هتل بلکون

*هتل بلکون، هتلی کوچک با استخر روباز و مرکز اسپا است. اتاق‌های مهمان دارای تهویه مطبوع، میز کار و حمام خصوصی هستند. با پرده‌های نارنجی و کف‌های فرش شده تزیین شده‌اند. مبلغ ده میلیون و 590 هزار تومان برای شش شب و هفت روز اقامت در نظر گرفته ‌شده‌است.

هتل بلکون آنتالیا-کاماپرس

هتل ارنج کانتری بلک

*هتل مجلل ارنج کانتری بلک در کنار ساحل خصوصی خود در بلک قرار دارد. استخر سرپوشیده با سه سرسره آبی و اسپا از امکانات آن است. هر اتاق دارای مبلمان و حمام مدرن است. این هتل دارای مجموعه‌ای از ورزش‌ها از جمله والیبال ساحلی و تنیس است. استخر و زمین بازی برای کودکان وجود دارد. نزدیک به 13 میلیون تومان، هزینه اقامت در این هتل به مدت شش شب و هفت روز است.

هتل اینویستا بلک

*هتل اینویستا بلک در فاصله 901 متری از ساحل قرار دارد. زمین تنیس و بالکن مبله از امکانات این هتل است. این هتل دارای پنج رستوران است. غذاهای مدیترانه‌ای و طعم‌های مختلف از سراسر جهان در آن سرو می‌شود. در صورت درخواست، وعده‌های غذایی رژیمی ویژه ارائه می‌شود. مهمانان می‌توانند در اتاق بازی سرگرم شوند. هزینه اقامت برای شش شب و هفت روز به میزان 13 میلیون و 990 هزار تومان است.

نویسنده: افروز آل عباسیان

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز