سر و کله ژن خوب در دولت پزشکیان پیدا شد

ژیوار

حضور‌‌ حمیدرضا عارف، پسر معاون اول پزشکیان در‌ جلسه تودیع و معارفه وزیر صمت، آنچنان که پیش‌بینی می‌شد، واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

به گزارش کاماپرس، حمیدرضا عارف که مخالفان و منتقدان پرشماری دارد، چند سال پیش در یک گفتگوی ویدیویی خود را «ژن خوب» معرفی کرد و با نگاهی طبقاتی خود را از طبقه برتر جامعه دانست.

او‌ که از سنین پایین وارد معامله‌های سنگین اقتصادی شده، همواره زیر ذره‌بین منتقدان بوده که با چه صلاحیتی توانسته چنین نفوذی پیدا کند.

حال حضور وی در جلسه تودیع و معارفه وزیر صمت، بهانهٔ خوبی شده تا منتقدان دولت پزشکیان و حتی دوستان وی که از انحراف دولتش نگران هستند، به رئیس دولت چهاردهم خرده بگیرند که «آیا قرار است در دولت شما هم آقازاده‌ها فعال باشند؟»

دریان سفر امید

در این میان، سیدحسن آقامیری که با سخنرانی‌های تند و‌ بی‌پرده شناخته می‌شود، در یک استوری اینستاگرامی با ادبیاتی تند و تیز عارف را مورد حمله قرار داده است. آقامیری نوشته است: «آقای معاون اول! پسر شما چه‌کاره‌ی دولت هستند که تو مراسم رسمی تکریم و معارفه وزیر صمت حضور داشتند؟! جمع کنید این بساط … رو. … اگر [پسرتان] پستی دارند رسماً اعلام کنید اگر نه دولت خونه پدر شما نیست.»

باید دید مسعود پزشکیان که در مناظره‌های انتخاباتی و فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش به شدت از فامیل‌بازی گلایه‌مند بود به دورخیز‌ ژن‌های خوب برای تاثیرگذاری بر وزرا و مدیران دولت چهاردهم چه واکنشی نشان می‌دهد.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز