سریال های پربیننده ای که در شهریور ماه باید ببینید

ژیوار

در روزهای اخیر علاوه بر سریال‌های جدید، شاهد انتشار چندین سریال پربیننده هستیم که بعضی از آن‌ها با انتشار فصل نهایی به کار خود پایان دادند. سریال‌های مهم این ماه در ژانرهای متفاوتی در معرض دید بینندگان قرار گرفته‌اند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 سریال پرطرفدار اکران شده در شهریور ماه پرداخته است.

1 – فصل پایانی سریال آکادمی آمبرلا

فصل چهارم سریال «آکادمی آمبرلا» (The Umbrella Academy) که همزمان فصل پایانی این سریال نیز هست، اخیرا در پلتفرم نتفلیکس منتشر شد.  این سریال یکی از سریال‌های پربیننده در سبک علمی – تخیلی و ابرقهرمانی بود که در 4 سال گذشته مورد توجه قرار گرفته بود.

داستان فیلم در مورد اعضای یک خانواده است که همگی دارای قدرت‌های فراطبیعی هستند و می‌خواهند پس از مرگ پدرشان، پرده از راز کشته شدن وی بردارند. هر فصل از این سریال در 10 قسمت روایت می‌شود و سریال برپایه یک کتاب کمیک به همین نام ساخته شده است.

فصل پایانی سریال آکادمی آمبرلا

دریان سفر امید

2 – فصل چهارم سریال امیلی در پاریس

این سریال نتفلیکس هم با فصل چهارم در سال جدید ادامه پیدا می‌کند. «امیلی در پاریس» (Emily in Paris Season) یکی از سریال‌های بسیار خوب این پلتفرم در سبک کمدی درام و رمانتیک است. به همین دلیل توانسته است طرفداران بسیار خوبی به خصوص در بین قشر جوان دست و پا کند.

لی‌لی کالینز بازیگر اصلی این سریال در نقش امیلی است که برای یک فرصت شغلی به پاریس مسافرت می‌کند. قسمت‌های مختلف این سریال کوتاه و حداکثر 30 دقیقه‌ای هستند و کل سریال توسط یک دوربین فیلمبرداری شده است.

فصل چهارم سریال امیلی در پاریس

3 – فصل هشتم و پایانی سریال الیت

نتفلیکس چند سریال جوان و نوجوان پسند را منتشر کرده است و «الیت» (Elite) نیز یکی از سریال‌های خوب این شبکه با موضوع مورد پسند نوجوان‌ها است. داستان این سریال در مورد یک مدرسه خیالی مخصوص نخبگان است که فرزندان ثروتمندان شهر در این مدرسه درس می‌خوانند. ورود 3 نوجوان بورسیه از طبقه متوسط داستان اصلی این سریال را آغاز می‌کند.

ادامه سریال تا 8 فصل نشان دهنده پرطرفدار بودن سریال الیت است که البته الیت امسال از تماشاگران خود خداحافظی می‌کند. نکته دیگر در مورد این سریال اسپانیایی بودن آن است و بسیاری از بازیگران سریال‌های اسپانیایی در این سریال نیز نقش آفرینی می‌کنند.

فصل هشتم و پایانی سریال الیت

4 – فصل سوم سریال کارخانه

سریال «کارخانه» (Industry) یکی از محصولات خوب شبکه یک بی‌بی‌سی است که در پلتفرم HBO نیز منتشر شده است. مرداد ماه نیز فصل سوم این سریال انگلیسی دوباره در معرض دید بینندگان این پلتفرم از سراسر جهان قرار گرفته است.

داستان این سریال درام بر پایه چند شخصیت است که در بخش تجاری یک شرکت صنعتی مشغول به کار می‌شوند. فصل سوم سریال در 8 قسمت روایت می‌شود.

5 – سریال انیمه بتمن جنگجوی شنل پوش

در بین سریال‌های جدید شاید سریال انیمه «بتمن جنگجوی شنل پوش» (Batman: Caped Crusader) مطرح‌ترین و مورد انتظارترین سریال در بین طرفداران باشد. چراکه روایت بسیار خوب و جدیدی را از بتمن به مخاطب عرضه می‌کند.

این سریال در دهه 40 اتفاق می‌افتد. زمانی که بتمن تصمیم به مبارزه با خلافکاران می‌گیرد اما به قدری این کار را با خشونت انجام می‌دهد که در بین بیشتر مردم نه به عنوان ابرقهرمان بلکه به عنوان یک یاغی مطرح می‌شود. همین سبب می‌شود که بتمن به یک روانپزشک مراجعه کند. فصل اول این سریال انیمه‌ای در 10 قسمت از آمازون پرایم منتشر می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز