سرویس دهی ایران تلنت با کمک هوش مصنوعی

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف جذب استعدادهای حوزه فناوری برگزار شد و شرکت کنندگان مختلفی در آن حضور پیدا کردند. این نمایشگاه به تعامل بهتر شرکت‌ها و معرفی محصولات و خدمات جدید کمک کرد. ایران تلنت یکی از مجموعه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه بود که خدمات مختلفی برای کارجویان و کارفرمایان ارائه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، ایران تلنت با هدف اصلی ارائه و معرفی مشاغل به متخصصین حوزه فناوری اطلاعات در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کرد.

ایران تلنت و نمایشگاه ایران ایتکس

نیکداد خلیقی، مدیر مارکتینگ ایران تلنت در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: اولین هدف ما از شرکت در نمایشگاه، ارائه و معرفی شغل‌ها به متخصصین حوزه فناوری اطلاعات بوده که بتوانند همه را به طور یکجا داشته باشند و جذب نیروی کار شوند. هدف دوم نیز معرفی سرویس‌ها و راهکارهای منابع انسانی بود تا شرکت‌ها و مراجعه‌کننده‌های نمایشگاه بتوانند خدمات ما را بیشتر بشناسند.

او در ادامه افزود: ما در هر دو سمت کارجویی و کارفرمایی خدمات خود را ارائه می‌دهیم. در بخش کارجویی برای استفاده از خدمات در جذب شدن بازار کار و در بخش کارفرمایان، استفاده از راهکارهای هوشمند منابع انسانی برای ارائه به کارفرما در پلتفرم از جمله خدمات ما هستند.

خدمات و محصولات جدید

خلیقی در مورد خدمات جدید ایران تلنت اشاره کرد: بر اساس ترندهای روز دنیا، ما هوش مصنوعی را خیلی پرقدرت وارد پلتفرم خود کردیم و در بخش‌های مختلفی هوش مصنوعی به ما سرویس می‌دهد. یکی از هدف‌های اصلی معرفی همین بود. جاهایی که کارجوها و کارفرماها بر اساس تحلیل آنالیز دیتاهایی که انجام دادند، مشکلاتی داشتند، ما سعی کردیم از ای آی استفاده کنیم تا کارها راحت‌تر انجام شوند. برای مثال، رزومه نویسی و تکمیل رزومه از سمت کارجو و جاب پستینگ و تعریف عنوان‌های شغلی و… برای کارفرماها از این خدمات بود.

دریان سفر امید

او در ادامه اضافه کرد: ما سرویس آزمون و مهارت تست نیز داریم که به صحت‌سنجی رزومه کارجوها کمک می‌کند و باعث می‌شود که کارجو با زدن تست مهارت خود را بسنجند و کارفرما نیز بتواند صحت‌سنجی کند. برقراری ارتباط رزومه با عنوان شغلی هم بر مبنای ای آی در پلتفرم ما استفاده می‌شود و هوش مصنوعی رزومه‌ها را بازبینی کرده و بعد از تطبیق‌های لازم عنوان شغلی را پیشنهاد می‌دهد. در این حالت کارفرما می‌تواند با خیال راحت رزومه‌های مدنظرش را دریافت کند.

اولویت نیمه دوم سال برای ایران تلنت

خلیقی در مورد اولویت‌های ایران تلنت گفت: اولویت ما در ادامه مسیر، تلاش در ساده‌تر کردن فرایند برای کارجو و کارفرما است تا در نیمه دوم سال هم براساس فناوری‌های جدید و هم براساس هوش مصنوعی بتوانیم پروداکت‌های خود را توسعه دهیم. از مهم‌ترین اقداماتی که انجام می‌دهیم در بستر مصاحبه است تا بتوانیم این بستر را به راحتی فراهم کنیم. این اتفاق می‌تواند شبیه سازی شود و کارفرما دیتای اولیه برای دعوت مصاحبه را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

جدی‌ترین چالش نیمه اول سال

خلیقی در مورد چالش‌های ایران تلنت گفت: چالش منابع انسانی از طرف کارجویی و کارفرمایی وجود دارد، زیرا خدمات به هر دو سمت ارائه می‌شود. هم موقعیت‌های شغلی جدیدی ایجاد شده که  افراد کمتری آن را می شناسند و هم شغل‌هایی مانند کارشناس فروش هستند که نیاز مارکت است. کارجوها نیز رغبت زیادی نشان نمی‌دهند. ما سعی در آگاه سازی و معرفی داریم تا چالش‌ها کمتر شوند و اتصال کارجو به کارفرما براساس شغل‌های جدید ایجاد کنیم.

خلیقی در ادامه معرفی دقیق‌تری از مجموعه ایران تلنت ارائه کرد و گفت: ایران تلنت به عنوان اولین پلتفرم کاریابی ایران فعالیت خود را بیش از 20 سال است که ادامه داده است و هر سال سعی کرده تا رو به رشد باشد. بیش از 20 هزار شرکت از پلتفرم ما استفاده می‌کنند و بیش از 2.5 میلیون یوزر فعال در دیتابیس ما به عنوان کارجو ثبت نام کرده‌اند که ما به آن‌ها خدمات رسانی می‌کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که در راستای اهداف بیزینسی خود بهترین خدمات را ارائه دهیم.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تلنت
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان