سرمایه گذاری روی جوانان؛ برنامه نستله برای بهبود وضعیت اقتصادی جهان

آریاک سفر

نسل جوان یک نیرو موثر برای ساخت آینده بهتر است و در تمامی ابعاد اقتصادی نقش مهمی دارد. شرکت نستله با برنامه «نستله به جوانان نیاز دارد» خواهان استفاده هر چه بیشتر از جوانان است و در نظر دارد تا سال 2030 بالغ بر 10 میلیون تومان از جوانان سراسر جهان را به فرصت‌های اقتصادی ویژه سوق بدهد. این برنامه از طریق اشتغال، مهارت آموزی، کارآفرینی و کشاورزی پایدار موفقیت جوانان در آینده را رقم می‌زند.

به گزارش کاماپرس، نستله در سه حوزه مهم اشتغال، مهارت آموزی و کشاورزی پایدار برنامه دارد و با تمرکز روی توانمندسازی تلاش خواهد کرد تا جوانان مهارت‌ها و فرصت‌های لازم را به دست آورند. این اقدام باعث خواهد شد تا جوانان نه تنها در محیط کار، بلکه در زندگی شخصی هم به موفقیت برسند.

مهم‌ترین پلتفرم نستله برای جوانان

پلتفرم کارآفرینی جوانان نستله، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مرتبط با کارآفرینی است و به جوانان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های جدید یاد بگیرند و ایده‌های خود را ارزیابی کنند و سپس به فکر توسعه کسب و کارشان باشند. با این روش، نستله نه تنها برنامه‌های مهارت آموزی را به جوانان ارائه می‌دهد، بلکه منابع لازم برای توسعه کسب و کارهای نوین غذایی را هم در دسترس آن‌ها می‌گذارد.

برنامه نستله در حوزه کشاورزی

کشاورزی یکی از حوزه‌های کلیدی است که در سال‌های اخیر چالش‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است. نستله برای این حوزه پرچالش هم برنامه دارد. شرکت نستله به منظور حفظ فعالیت کشاورزی آکادمی کشاورزی آگریپرینرشیپ و برنامه‌های آموزشی مختلف را تدارک دیده است تا جوانان به سمت کشاورزی پایدار بروند. تا به حال بالغ بر 400 هزار کشاورز از طریق برنامه‌های آموزشی نستله در حوزه‌های مختلف کشاورزی آموزش دیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

نمونه‌ای از همکاری نستله با جوانان ایرانی

نستله با همه جوانان در سراسر جهان همکاری دارد. یکی از نمونه‌های موفق همکاری نستله، برنامه کارآموزی ایران است که با آن بهبود مهارت جوانان کشور مورد توجه قرار دارد. براساس این برنامه نستله، دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه مند به کارآموزی در واحدهای مختلف نستله ایران، امکان ارتقا توانمندی تخصصی خود را دارند. کارآموزان بعد از اتمام دوره مورد نظر خود امکان گرفتن یک موقعیت شغلی مناسب را خواهند داشت.

به طور کلی همکاری نستله با جوانان به ایجاد آینده‌ای پایدار و گرفتن موقعیت‌های شغلی مناسب کمک می‌کند. نستله با برنامه‌های خود نه تنها به بهبود وضعیت زندگی شخصی جوانان کمک می‌کند، بلکه باعث افزایش اثرگذاری آن‌ها در جامعه هم می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : نستله
ژیوار
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان