سررسید تبلیغاتی چیست؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با رسیدن به روزهای پایانی سال و عید نوروز، بازار سررسید نیز داغ شده و تقاضا برای خرید این محصول افزایش یافته است. سررسید، اصلی‌ترین هدیه اشخاص و برندها به آشنایان و مشتریان خود است و سنت دیرین هدیه دادن سررسید، هر ساله ادامه دارد. یکی از انواع پرتقاضای این محصول، سررسید تبلیغاتی است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ویژگی‌های یک سررسید تبلیغاتی مناسب پرداخته است.

انواع سررسید

امروزه انواع مختلفی از سررسید توسط انتشارات و کانون‌های تبلیغاتی به بازار عرضه می‌شود. علاوه‌بر سررسیدهای کلاسیک و سنتی، انواع مدرن و جدیدی از سررسید نیز هر ساله در اختیار برندها و شرکت‌ها قرار می‌گیرد.

برای نمونه می‌توان از سررسید مدیریتی نام برد که یکی از انواع پرفروش سررسید محسوب می‌شود.

این نوع از سررسیدها دارای تقویم و صفحات اضافی برای برنامه‌ریزی کاری و تنظیم قرارها است.

سررسیدهای اروپایی نیز در سال‌های اخیر به‌عنوان انواع مدرنی از سررسید مورد توجه قرار گرفته است. این سررسیدها از نظر قطع، طراحی و رنگ‌بندی بسیار متفاوت از سررسیدهای سنتی بوده و زیبایی منحصر به فرد آن‌ها می‌تواند هر نوع مخاطبی را جذب کند.

سررسیدهای اکسسوری‌دار نیز گزینه مناسبی برای هدیه دادن است. این نوع سررسیدها دارای انواع اکسسوری مانند: خودکار، جاکلیدی، کیف و سایر مواردی است که در زندگی و محیط کار، کاربردی هستند.

در این میان، دو نوع دیگر از سررسید نیز برای برندها مناسب است. یکی از این موارد، سررسید تبلیغاتی و نوع دوم، سررسید اختصاصی است که می‌تواند زیرمجموعه‌ای از سررسید تبلیغاتی باشد.

سررسید تبلیغاتی جنگل

سررسید تبلیغاتی برای شرکت‌ها و برندها

سررسید تبلیغاتی نوعی سررسید است که برای تبلیغات برند، کالا و خدمات یک شرکت در مناسبت‌های مختلف از جمله آغاز سال جدید شمسی به‌عنوان هدیه به مشتریان و افراد مختلف داده می‌شود. معمولا سررسیدهای تبلیغاتی دارای طراحی خلاقانه و زیبا بوده و لوگو، شعار و هر نوع تبلیغات سفارشی می‌تواند به جلد و صفحات دلخواه سررسید اضافه شود.

تفاوت سررسید تبلیغاتی و سررسید اختصاصی

سررسید اختصاصی را می‌توان نوعی سررسید تبلیغاتی دانست، اما این دو محصول تفاوت‌های عمده‌ای باهم دارند. برای نمونه، در سررسید تبلیغاتی، بخش‌های اصلی سررسید چاپ و آماده می‌شود و تنها جلد و صفحاتی که دارای تبلیغات برند است، به صورت اختصاصی چاپ و سپس صحافی روی سررسید انجام می‌شود.

این در حالی‌ است که سررسید اختصاصی کاملا بر اساس نظر مشتری و برند سفارش‌دهنده طراحی می‌شود و مشتری می‌تواند قطع، نحوه چینش صفحات، مطالب هر صفحه، نوع و رنگ جلد، نوع صحافی و حتی جنس کاغذ را نیز بر اساس سلیقه خود تعیین کند. در واقع سررسیدهای اختصاصی به‌صورت کامل بر اساس نظر مشتری از نو چاپ می‌شوند.

از نظر هزینه نیز سررسید اختصاصی قیمت به مراتب بالاتری نسبت به سررسید تبلیغاتی دارد؛ چراکه تمام مراحل طراحی تا چاپ و صحافی این نوع سررسید به صورت اختصاصی انجام می‌شود؛ در حالیکه در سررسید تبلیغاتی بخش‌های عمده سررسید در تیراژ بالا و با هزینه پایین­‌تر از قبل چاپ می­‌شود و مشتری تنها هزینه اضافی برای طراحی و چاپ جلد و صفحات اضافی را پرداخت خواهد کرد.

سررسید تبلیغاتی انتشارات جنگل

مزایای سفارش سررسید تبلیغاتی از « چاپخانه انتشارات جنگل»

سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۳ در چاپخانه انتشارات جنگل به‌صورت اختصاصی و منطبق با نیازهای شما و استانداردهای سال ۱۴۰۳ چاپ می‌شود. تنوع بالای چاپ سررسید در این مجموعه، به شما امکان سفارش انواع سررسید تبلیغاتی از جمله: سررسید رومیزی، ست سررسید و … را در قطع‌های اروپایی، رقعی، وزیری، رحلی و … با طراحی اختصاصی خواهد داد.

شما هنگام سفارش سررسید تبلیغاتی خود می‌توانید از انواع مختلف هدایای تبلیغاتی، پلاک، تقویم و پک‌های متنوع چاپخانه انتشارات جنگل نیز استفاده نمایید. همچنین طراحی سررسید تبلیغاتی مورد نظر شما، بر اساس سلیقه و نوع نیاز شما انجام صورت می‌گیرد.

دستگاه‌های مدرن چاپ و صحافی و تیم حرفه‌ای طراحی و چاپ جنگل، تضمین کننده کیفیت بالای سررسید‌های تولیدی این برند است و به دلیل تیراژ بالای سررسیدهای تبلیغاتی چاپ شده در این انتشارات، هزینه تمام شده نیز به همان اندازه پایین می‌آید.

علاقه­‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانند به وب‌سایت انتشارات جنگل به آدرس jangal.press مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02154113  تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : انتشارات جنگل
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز