ست‌ هدیه خاص‌‎ برای دوستداران پاکیزگی

خرید هدیه - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه بسیاری از افراد همچنان اسپری الکل یا دیگر لوازم مربوط به ضدعفونی کردن را همراه خود دارند. و همان طور که خودتان هم حدس می‌زنید، یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توان به این افراد داد، وسایلی کوچک و کاربردی برای تمیز نگه داشتن اطراف‌شان است.

کاماپرس در این گزارش شما را با چند ست هدیه خاص که برای این افراد طراحی شده، آشنا می‌کند.

مخزن اسپری الکل کوچک جیبی

کسانی که مدام در رفت و آمد در مکان‌های شلوغی مثل مترو، اتوبوس و ادارات دولتی هستند، نیاز بیشتری به ضدعفونی کردن دست‌های خود حس می‌کنند. با این حال، نوع اسپری الکل انتخابی آنها باید به گونه‌ای باشد که فضای زیادی را اشغال نکند و به راحتی قابل حمل باشد. اسپری الکل جیبی یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی و ارزان قیمتی است که می‌توانید برای کارمندان ادارات، کسانی که مسئولان اتوبوس یا ایستگاه‌های مترو یا هر فرد دیگری که نیاز به ضدعفونی کردن مداوم دست‌های خود دارد، بخرید.

خرید هدیه - کاماپرس

اسپری الکل هوشمند سنسوردار

این اسپری الکل که بدون تماس دست کار می‌کند، خیال‌ همه را از بابت تمیز بودن آن راحت کرده است. برای استفاده از این اسپری الکل هوشمنده کافی است دست‌تان را در مقابل سنسورهای آن قرار دهید. الکل به صورت اتوماتیک روی دست‌های شما اسپری می‌شود و به محض برداشتن دست‌تان از جلوی سنسور اسپری قطع خواهد شد و بنابراین فضای اطراف آن هم کامل تمیز می‌ماند.

این اسپری الکل هوشمند به دلیل عدم تماس دست با آن، کاملا بهداشتی است و با اندازه کوچکی که دارد، به شما اجازه می‌دهد به راحتی آن را جا به جا کنید. این ست هدیه خاص برای استفاده در ادارات، منزل، رستوران‌ها و کافه‌ها کاملا مناسب است. جالب است بدانید که این دستگاه قابلیت شارژ با کابل یواس‌بی تایپ سی را دارد.

خرید هدیه - کاماپرس

جامایع رومیزی سنسور دار اتوماتیک

قیمت این دستگاه اتوماتیک 399 هزار تومان است. طراحی مناسب و استوانه‌ای شکل این جامایع رومیزی به استفاده سریع و بی‌دردسر آن کمک می‌کند. این ست هدیه خاص تبلیغاتی برای استفاده در خانه، هتل‌ها، مدارس، مهدهای کودک و بسیاری از مکان‌های دیگر مناسب است. شما بدون این که نیازی به تماس با دستگاه داشته باشید، می‌توانید به راحتی دست‌های خود را ضدعفونی کنید.

برای استفاده از جامایع رومیزی فقط کافی است محفظه باطری را باز کنید و 3 عدد باطری داخل آن بگذارید. شما می‌توانید محفظه صابون را با صابون فوم پر کنید یا صابون مایع را با کمی آب تمیز مخلوط کنید و در آن بریزید. بنابراین برای تولید فوم صابون نیازی نیست حتما به سراغ خرید صابون فوم بروید. جنس این جامایع رومیزی پلاستیکی است و نشتی هم ندارد.

خرید هدیه- کاماپرسخرید انواع ست هدیه خاص از هور هدیه مانا

شرکت هور هدیه مانا مجموعه‌ای است که در زمینه خرید هدیه برای نزدیکان و همچنین هدایای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. این شرکت با ایده‌های جدید خود به شما کمک می‌کند راه سخت انتخاب هدیه و خرید آن را راحت‌تر طی کنید. در صورت تمایل به خرید آنلاین هدیه و آشنایی با محصولات این شرکت، می‌توانید به سایت هور هدیه مانا مراجعه کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم نیز می‌توانید با شماره 02188885257 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : هور هدیه
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز