ساعت رولکس بهتر است یا امگا؟

ژیوار

این روزها برندهای ساعت سازی رقابت بسیار نزدیکی برای ارائه مدل‌های زیباتر و امکانات بهتر دارند، تا ساعت مچی را که به اکسسوری لوکس‌تری برای آقایان و خانم‌ها تبدیل کنند. در این میان، دو برند ساعت رولکس و امگا در رقابت با یکدیگر برای ارائه مدل‌های پرفروش هستند.

کاماپرس در این گزارش چند تا از پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت رولکس و امگا مردانه را مقایسه کرده است.

ساعت امگا مدل MISSION ON EARTH

این مدل ساعت در واقع یک محصول همکاری مشترک امگا و سواچ است. این دو شرکت در یک تلاش مشترک، یکی از بهترین ساعت‌های مچی مردانه سال‌های اخیر را روانه بازار کرده‌اند. این ساعت در سال 2022 طراحی و به بازار عرضه شده و در واقع یک ساعت مچی مشترک بین آقایان و بانوان است.

از مشخصات خاص این ساعت مچی سوئیسی می‌توان به داشتن چند موتور بسیار دقیق کوارتز اشاره کرد که با باطری کار می‌کند و در ساخت بدنه آن از بیوسرامیک یا سرامیک پیشرفته استفاده شده است. این ساعت دارای کورنوگراف برای محاسبه فواصل زمانی و همچنین تاچیمتر برای اندازه گیری سرعت بر اساس زمان طی شده در یک مسافت است.

بند این ساعت به صورت چسبی از نوع برزنت بوده و در دو رنگ سبز و سرمه‌ای تولید و روانه بازار شده است.

دریان سفر امید

ساعت امگا مدل MISSION ON EARTH در بهار 1403 به قیمت حدود 24 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ساعت مچی رولکس مدل دیت جاست WG-62

این ساعت مچی، یکی از مدل‌های پرفروش مردانه برند رولکس است که همزمان می‌تواند برای استفاده و استایل روزمره و لوکس نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ساعت رولکس دارای موتور ژاپنی اتوماتیک است که انرژی مورد نیاز برای کار را به صورت حرکتی تامین می‌کند. جنس بدنه و بند این ساعت از نوع استیل بوده و در رنگ نقره‌ای روانه بازار شده است.

ساعت مچی رولکس دیت جاست، یک مدل کاملا ضد آب است و می‌تواند فشار سه اتمسفر را تحمل کند. این ساعت بیشتر به ساعت‌های کلاسیک شبیه بوده و دارای عقربه زمان شمار و تاریخ شمار آنالوگ کوچکی در قسمت میانی است. در عقربه‌های ساعت رولکس از شب نما نیز استفاده شده است.

ساعت رولکس مدل دیت جاست WG-62 به قیمت حدود 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خرید ساعت - کاماپرس

ساعت مردانه امگا مدل MISSION ON JUPITER

این ساعت مچی مردانه امگا به نام یکی از سیاره­های منظومه شمسی یعنی مشتری نامگذاری شده است و یکی از جدیدترین و زیباترین مدل‌های این برند سوئیسی به شمار می­رود. این ساعت با طراحی اسپورت خود برای استفاده روزانه و استفاده در محل کار و جلسات مناسب است. صفحه این ساعت به صورت بژ – نقره‌ای طراحی شده و بند برزنتی و چسبی آن نیز با رنگ مشکی – بژ، بر زیبایی ساعت افزوده است.

این ساعت کاملا ضد آب طراحی شده و تا عمق 30 متری، این قابلیت خود را حفظ می‌کند. ساعت مردانه امگا مدل MISSION ON JUPITER دارای چهار نوع عقربه و چهار موتور مجزا است که با باطری کار می‌کند. این ساعت سبک و ظریف دارای کورنوگراف و تاچیمتر است. جنس بایوسرامیک نیز این ساعت را بسیار بادوام کرده است.

ساعت مردانه امگا مدل MISSION ON JUPITER به قیمت حدود 24 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ساعت مچی مردانه رولکس یاخ مستر مدل RY236J

این ساعت رولکس، یکی از مدل‌های تک موتوره است که در ساخت آن از موتور ژاپنی استفاده شده است. بدنه و بند این ساعت از استنلس استیل ضد زنگ و ضد حساسیت ساخته شده و دارای عقربه‌های متفاوت و زیبایی است. این ساعت نشانگر تاریخ نیز دارد.

یکی از ویژگی‌های بارز این ساعت، عدم نیاز آن به باطری است. موتور ساعت هنگامی که روی دست قرار می­گیرد، به انرژی دیگری نیاز ندارد و هنگامی که روی دست بسته نشده است نیز با کوک ساده، شارژ می‌شود. طراحی زیبا و کلاسیک ساعت رولکس باعث شده که بتوان به راحتی از آن در مراسم‌های رسمی و جلسات کاری استفاده کرد.

ساعت مچی مردانه رولکس یاخ مستر مدل RY236J به قیمت حدود 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ساعت - کاماپرس

مقایسه قیمت روز کالاها در «ایمالز»

ایمالز اولین سایت مقایسه قیمت کالا در ایران است که قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها را در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و همچنین سایر فروشگاه‌­ها ارائه می‌دهد. با جست­‌وجو در سایت ایمالز می‌­توان کالای مورد نظر را بهتر و ارزان‌تر خریداری کرد.

علاقه­‌مندان برای بهره‌مندی از خدمات جست‌­وجو، مقایسه و قیمت کالاهای مورد نیاز خود می‌توانند به وبسایت ایمالز به نشانی اینترنتی emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز