ساخت کولرهای آبی با 70 درصد کاهش مصرف برق در شرکت لورچ

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی لورچ با اشاره به جدیدترین محصولات تولیدی این مجموعه، گفت: امسال از کولرهای آبی با گرید انرژی A3+ با 70 درصد کاهش میزان مصرف انرژی برق، رونمایی شد.

مژگان مرندی در گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس با اشاره به پیشینه فعالیت این مجموعه، اظهار کرد: شرکت تولیدی صنعتی لورچ در سال 1356 به عنوان یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی، با هدف اشتغال‌زایی و کارآفرینی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را در شهر اصفهان آغاز کرد. این مجموعه همواره با بکارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده تلاش کرده تا محصولاتی با کیفیت و در شان مصرف کننده تولید کند.

تولید محصولات جدید با بکارگیری تکنولوژی نوین

وی با بیان اینکه شرکت لورچ با تولید بخاری نفتی وارد صنعت لازم خانگی شد، گفت: در ادامه محصولات این مجموعه گسترده‌تر شد و محصولاتی همچون بخاری‌های گازسوز، کولر‌های آبی و آبگرمکن‌های گازی به سبد محصولات مجموعه افزوده شد. هم‌اکنون شرکت لورچ با افزایش دانش تخصصی و تکنولوژی‌های خاص خود پکیج‌های شوفاژ دیواری، رادیاتور پنلی و کولرهای آبی را نیز  تولید می‌کند.

مرندی با تاکید بر اینکه محصولات شرکت لورچ با تکنولوژی روز دنیا مطابقت دارد، گفت: خط تولید تمام اتوماتیک رادیاتور پنلی ما به آخرین ماشین‌آلات ایتالیایی مجهز شده است.

وی با اشاره به شرکت هر ساله این مجموعه در نمایشگاه تاسیسات با هدف معرفی و عرضه محصولات جدید و برقراری ارتباط با مشتریان و همکاران، اظهار کرد: حدود 17 دوره در این نمایشگاه شرکت کرده و هر ساله از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنیم.

رونمایی کولرهای آبی با گرید انرژی A3+

مرندی در رابطه با جدیدترین محصولات تولیدی شرکت لورچ، تصریح کرد: امسال از کولرهای آبی با گرید انرژی A3+ رونمایی کردیم. این کولرها به موتورهای BLDC مجهز شده و قادر است 60 تا 70 درصد از میزان انرژی مصرفی برق بکاهد.

وی وجه تمایز و مزیت رقابتی مجموعه لورچ را تاکید بر کیفیت محصول بیان کرد و گفت: ممکن است محصولات مشابه ما با قیمتی پایین‌تر از سوی رقبا عرضه شده باشد، با این حال مجموعه لورچ هیچگاه کیفیت را فدای منافع اقتصادی نمی‌کند.

روابط عمومی شرکت لورچ محصولات این کمپانی را در 3 دسته تقسیم کرد و با اشاره به خدمات پس از فروش، اظهار کرد: کولرها و پکیج‌ها از 2 سال و رادیاتورهای پنلی از 12 سال گارانتی طلایی برخوردارند. شرکت لورچ 3 هزار نماینده فعال در سراسر کشور داشته و در همین راستا، خدمات گسترده‌ای را در حوزه نصب و خدمات پس از فروش به مشتریان ارایه می‌کند.

اضافه کردن 3 مدل پکیج جدید به سبد کالایی مجموعه تا سال آینده

وی با تاکید بر اینکه تمامی محصولات لورچ از گواهینامه CE اتحادیه اروپا، ایزوهای مختلف و استانداردهای تشویقی برخوردار است، اضافه کرد: در همین راستا و با توجه به کیفیت بالا، محصولات خود را به کشورهای آسیایی و حوزه خلیج فارس صادر می‌کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت لورچ در پایان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه، اظهار کرد: واحد R&D به صورت منظم در حال تحقیق و بررسی در جهت ارتقای کیفیت محصول بوده و در این راستا، نسبت به طراحی محصولات جدید با تکنولوژی نوین برنامه‌ریزی می‌کند. طی سال آینده 3 مدل  پکیج جدید به سبد کالایی مجموعه اضافه می‌شود.

شایان ذکر است، در حال حاضر 600 نفر به طور مستقیم با گروه صنعتی لورچ همکاری می‌کنند. این گروه صنعتی به پشتوانه حدود نیم قرن فعالیت، توانسته ضمن کاهش واردات کالاهای مشابه و جلوگیری از خروج ارز، نسبت به صادرات محصول به کشورهای مختلف نیز اقدام کند.

گفتنی است، گروه صنعتی لورچ با ارایه آخرین و جدیترین محصولات و تجهیزات خود در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات که 13 تا 16 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، حضور داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : لورچ
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز