ساخت استخر ساحلی در ویلا چقدر تمام می‌شود؟

استخر ساحلی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هزینه ساخت استخر ساحلی در ‌ویلا به طور معمول رقمی بین ۳۵۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان هزینه برمی‌دارد. به طور کلی هم می‌توان گفت که میانگین هزینه ساخت استخر ساحلی از متری یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع و تا متری ۴ میلیون تومان هم بالا می‌رود؛ که البته سایر هزینه‌های جانبی مانند دستمزد هم به آن اضافه می‌شود.

کاماپرس در این مطلب به بررسی قیمت ساخت استخر ساحلی در ویلا می‌پردازد.

هزینه کل ساخت استخر ساحلی در ویلا

استخر ساحلی در ویلا باید حداقل ۳۰ متر باشد؛ چرا که این استخر به نحوی طراحی شود که عمق آن پله به پله زیاد شود. از طرفی دیگر اصولا استخر ساحلی ویلا خیلی عمیق ساخته نمی‌شود زیرا استخر ساحلی کم عمق جذابیت بیشتری برای یک ویلا مدرن دارد. مثلا برخی از استخرهای ساحلی در عمیق‌ترین نقطه خود، تنها یک متر و ۸۰ سانت عمق دارند.

بیشتر بخوانید:

هزینه ساخت استخر ساحلی در ویلا از متری یک میلیون و 500 هزار تومان شروع و تا ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود که شما باید به این مبلغ دستمزد معمار را هم اضافه کنید که از شرکتی به شرکت دیگر متفا‌وت است.

راز آسمان پایتخت

استخر ساحلی ویلا-کاماپرس

هزینه‌های جانبی ساخت استخر ساحلی

هزینه‌های جانبی ساخت استخر ساحلی در ویلا با توجه به اینکه چه موادی در ساخت استخر ساحلی ویلای به کار می‌رود، مثل دستگاه تصفیه آب، لوله‌کشی آب‌گرم، فیلتر، کُلُرزن، پمپ آب، عمق استخر و چندین معیار دیگر تعیین می‌شود. یکی از مهم‌ترین تجهیزات و ملزومات مهم ساخت استخر در ویلا لوله‌کشی آب گرم است؛ علاوه بر این، شما احتیاج به یک دیگ فلزی برای گرم‌کردن آب در زمستان هم دارید که بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون هزینه برمی‌دارد. 

در همین حال، قیمت فیلتر استخر از حدود ۶ یا ۷ میلیون تومان در بازار شروع می‌شود. قیمت پمپ آب هم که البته بیشتر برای مناطقی که دچار کم‌آبی هستند کاربرد دارد، از حدود ۴ یا ۵ میلیون تومان شروع و تا ۱۰ و ۱۲ میلیون تومان هم بالا می‌رود. قیمت کُلُرزن هم از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع و در مواردی به ۱۰۰ میلیون تومان هم بالا می‌رود.

نکاتی که باید هنگام ساخت استخر ساحلی بدانید

اگر شما هم در حال سبک سنگین کردن ساخت هزینه استخر ساحلی در ویلای خود هستید، باید بدانید که این مدل استخر علاوه بر اینکه نوع جدید و مدرنی از استخر به شمار می‌رود، به علت عمق کمی که دارد نگرانی غرق‌شدن کودکان و افرادی که شنا بلد نیستند را به حداقل ممکن می‌رساند.

این نوع استخر به دلیل نمای آرام‌یخشی که به فضا می‌دهد، طرفداران زیادی دارد اما هنگام انتخاب استخر ساحلی باید به بهداشت آن بیش از سایر استخرها توجه داشته باشید؛ چرا که احتمال آلوده شدن این نوع استخر به باکتری‌ها بیشتر از استخرهای معمولی است. همچنین سالمندان و کودکان هم هنگام پایین‌ رفتن از پله‌های استخر ساحلی باید احتیاط بیشتری بکنند چراکه سطح استخر ساحلی لغزنده‌‌‌تر از استخرهای معمول است.

انتهای پیام

مرتبط با : پول تجهیزطبیعت سازانمدرن استخر

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز