زیبانو ؛ پلتفرمی برای دریافت وام فوری خدمات زیبایی و دندانپزشکی

مجید احمدی - کاماپرس
ژیوار

خدمات زیبایی و درمانی، با وجود آنکه همواره پرتقاضا هستند اما از نگاه بانک‌ها و بیمه‌ها نادیده گرفته شده‌اند؛ در سیستم بانکداری تا به امروز هیچ بانکی بابت خدمات زیبایی وام و تسهیلاتی تخصیص نداده است. در این میان، زیبانو اما اولین پلتفرمی است که وارد این حوزه شده است.

مجید احمدی، مدیرعامل زیبانو، در گفت‌و‌گو با کاماپرس با اشاره به خدمات این پلتفرم، به دلایل و چرایی ورود آن‌ به این بازار پرداخته است. مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانیم:

چرا تصمیم گرفتید وارد بازار ارایه تسهیلات در حوزه خدمات زیبایی و درمانی شوید؟

زیبانو در این حوزه گام برداشته تا قسمتی از بازار که از گذشته تا به امروز نادیده گرفته شده است را به دست آورد. هدف اصلی این است که کاربران این حوزه بتوانند از تسهیلات مطلوب بانکی بهره‌مند شوند.

تقاضای اخذ تسهیلات برای دریافت خدمات زیبایی به چه شکل بوده و است؟

تقاضا در این حوزه همواره بالا بوده است؛ ما در فضایی کار می‌کنیم که چندین بعد دارد. کل فرایند به شکل آنلاین و غیرحضوری پیش می‌رود و در نتیجه یک فضای نوآورانه است؛ در جامعه ما این فضا یک فضای جدید است و خیلی از افراد اعتماد کامل را به این فضا ندارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

به عنوان مثال مجموع تسهیلاتی که از طرف مجموعه‌های فعال در حوزه لندتک ارائه می‌شود، کمتر از یک درصد تسهیلاتی است که در سیستم های بانکی ارائه می‌شود. در نتیجه این بازار پتانسیل رشد بالایی دارد. از طرفی باید آگاهی‌رسانی به‌گونه‌ای باشد که اعتماد جامعه به این فضا بیشتر شده و کاربران بتوانند خدمات مورد نظر خود را به سهولت دریافت کنند.

برای جلب اعتماد جامعه به ارایه تسهیلات آنلاین چه اقداماتی ضروری است؟

با توجه به جامعه آماری که در اختیار ما است، قرار گرفتن بانک‌ها در کنار مجموعه‌های لندتک به شدت در جذب اعتماد مردم تاثیرگذار است. در مجموعه خود ما نیز این موضوع مشهود بود و با اضافه شدن بانک، شاهد تاثیر مثبت در جلب اعتماد مخاطبان بودیم.

پلتفرم زیبانو چه خدماتی ارائه می‌کند؟

ما در دسته‌بندی‌های مختلفی که عبارتند از مراکز جراحی، دندانپزشکی، پوست‌ومو، سالن‌های زیبایی و آکادمی‌های زیبایی فعالیت می‌کنیم؛ خدمات پوست و مو شامل کاشت مو، ریش و غیره می‌شود. خدمات سالن‌های زیبایی برای اولین‌بار در کشور است که در قالب دریافت تسهیلات ارائه می‌شود و برای آکادمی‌های زیبایی نیز به همین شکل است.

در قالب دسته‌بندی‌های نامبرده، طیف گسترده‌ای از خدمات ارائه می‌شوند که مشتریان ما می‌توانند با توجه به نیازهای خود آن‌ها را دریافت کنند؛ مشتریان در وهله اول خدمات مدنظر خود را انتخاب کرده و سپس پزشک موردنظر خود را انتخاب و در ادامه روند دریافت تسهیلات را طی می‌کنند.

پرتقاضاترین خدمات در زیبانو کدام‌ها هستند؟

تقاضا برای خدمات دندان‌پزشکی، چه در دسته‌بندی زیبایی و چه در دسته‌بندی درمانی در بیشترین حالت قرار دارد. اکثر مخاطبان ما نیاز شدیدی به دریافت تسهیلات در حوزه دندانپزشکی دارند و پس از آن جراحی‌های زیبایی پرتقاضاترین هستند.

در سال‌های اخیر تقاضا برای دریافت تسهیلات خدمات زیبایی چه تغییری کرده است؟

فضای لندتک با توجه به نیاز جامعه توسعه پیدا کرده است؛ درواقع بازار جدیدی شکل‌ نگرفته است، بلکه این بازار وجود داشته و فعالانی برای ارائه خدمات در آن حضور نداشته‌اند. با آمدن لندتک‌ها و همکاری بانک‌ها با آن‌ها، فضا برای مشارکت بیشتر آماده شده است. با پیشروی تورم در سال‌های اخیر و کاهش قدرت خرید مردم، تقاضا برای دریافت تسهیلات نیز افزایش پیدا کرده است و به شکلی دریافت تسهیلات به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است. گسترش BNPL نیز حاکی از همین نیاز است و نشان می‌دهد که مردم برای رفع نیازهای خود به تسهیلات کوتاه مدت نیز نیاز دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : زیبانو
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز