زیباترین مکان های دیدنی قبرس شمالی در سال 2023

قبرس-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

قبرس شمالی، یک مقصد گردشگری باورنکردنی و جذاب برای مسافران محسوب می‌شود. کشوری مملو از جاذبه‌های تاریخی، مناظر زیبا، اقامتگاه‌های عالی و مردمی خونگرم است. هر فصل و هر زمانی که باشد قبرس شمالی فرصت کافی برای تجربه چیزهای جدید و هیجان‌انگیز به گردشگران می‌دهد.

جغرافیای قبرس، محلی برای کشف مناظر غرق در اساطیر، مملو از ثروت‌های باستانی و فراتر از شن‌های آغشته به خورشید است.

کاماپرس در ادامه، به معرفی جاذبه‌‌های توریستی سرزمین خورشید، شن و تمدن‌های باستانی می‌پردازد.

شهر ساحلی گیرنه

گیرنه یک شهر ساحلی در قلب صنعت گردشگری قبرس شمالی است. عکس‌های بندر و قلعه آن در بروشورهای گردشگری به وفور یافت می‌شود. هم در داخل و هم خارج از محدوده شهر تعدادی هتل عالی وجود دارد که شهر و منطقه اطراف آن را به پایگاهی عالی برای کاوش در جزیره تبدیل می‌کند.

درست در شرق بندر گیرنه، یک قلعه ونیزی متعلق به قرن شانزدهم قرار دارد. قلعه گیرنه در وضعیت استراتژی قابل توجهی قرار دارد، به ویژه استحکامات بیرونی که به نظر می‌رسد به تازگی ساخته شده‌اند. پیاده روی در امتداد دیوارهای بیرونی قلعه، سرگرمی خوبی است. این قلعه مناظری عالی از بندر و مرکز شهر ارائه می دهد. بازدید از موزه کشتی شکسته را فراموش نکنید. از تماشای بقایای یک کشتی تجاری یونانی و محموله‌های متعلق به قرن چهارم لذت خواهید برد. وقتی موزه گردی را به اتمام رساندید، سری به کافه کوچک جذاب در داخل محوطه بزنید. ساندویچ‌های لذیذ و چای ترکی در این کافه سرو می‌شود.

گیرنه قبرس-کاماپرس

بلاپایس، ویرانه‌های یک صومعه قرن سیزدهم

در حدود پنج کیلومتری جنوب شرقی گیرنه، ویرانه‌های یک صومعه قرن سیزدهم را می‌توان در دهکده بلاپاییس کاوش کرد. تماشای تجمع درختان نخل، در میان کوه‌ها و خط ساحلی، این صومعه را دوست داشتنی‌تر می‌کند. این منطقه که در ارتفاع 220 متری از سطح دریا قرار دارد، مناظر شگفت انگیزی از نواحی اطراف و آن سوی دریا را در برابر چشمان مسافران می‌گذارد. بازدید از پشت‌بام و موزه صومعه را از دست ندهید.

بلاپایس، ویرانه‌های یک صومعه قرن سیزدهم-کاماپرس

قلعه چشم‌نواز سنت هیلاریون

عکس‌های قلعه سنت هیلاریون اغلب در تبلیغات قبرس شمالی به وفور یافت می‌شوند. تماشای آن از هر زاویه‌ای واقعاً خیره‌کننده است. همانطور که از گردنه کوه بالا می‌روید، از مناظر طبیعی لذت خواهید برد. زمانی که نزدیک‌ قلعه شوید به ناگهان، زیبایی خود را در برابر چشمانتان افشا می‌کند. در تور قبرس شمالی، بازدید از سنت هیلاریون غیرقابل چشم پوشی است. علاوه‌بر این، به لطف موقعیت مکانی در بالای کوه، تماشای خط ساحلی مدیترانه، زیبایی آن را دوچندان می‌کند. مطمئن شوید که کفش‌های مناسبی پوشیده‌اید چرا که تعداد قابل توجهی پله بین سه قسمت قلعه وجود دارد. علاوه‌بر آن، مراقب بزهای کوهستانی ساکن باشید.

St. Hilarion Castle, Cyprus-کاماپرس

شهر تاریخی سالامیس آنتیین

سالامیس در ساحل شرقی قبرس شمالی واقع شده است و یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌های این سرزمین است. این شهر در حدود قرن دوازدهم قبل از میلاد تأسیس شد و تا زمان تخریب آن توسط مهاجمان عرب، زلزله و جزر و مد در قرن هفتم از ساختار سالمی برخوردار بوده است. این شهر بزرگ و تاریخی، درکی از معماری روم باستان را برای گردشگران ایجاد می‌کند.

شهر تاریخی سالامیس آنتن-کاماپرس

سامانه گردشگری توربین، در زمینه فروش انواع خدمات گردشگری شامل تورها از جمله تور قبرس شمالی، هتل، پرواز، بیمه مسافرتی و غیره فعالیت می‌کند. این مجموعه در بخش رزرو تور، محبوب‌ترین مقاصدی را معرفی می‌کند که گردشگران توربین انتخاب کرده‌اند. معرفی تورهای لحظه آخری با آفر ویژه از دیگر هدف‌های این مجموعه است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، علاوه‌بر وبسایت به صفحه اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، توییتر و کانال تلگرام توربین مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : توربین
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز