زیباترین شهرهای اتریش کدامند؟

ژیوار

تمام شهرهای اتریش زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. این شهرها اغلب آب‌وهوای تمیز و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی دارند. البته جاهای دیدنی اتریش بسیار زیاد است و برای اینکه بتوان تمام آن‌ها را به طور کامل دید، حداقل یک سال باید در آنجا زندگی کرد.

کاماپرس در این گزارش برای سهولت انتخاب گردشگران، برخی از زیباترین شهرهای اتریش را معرفی و هر یک را به اختصار بررسی کرده است.

وین

بی گمان اولین شهری که در سفر به اتریش از آن بازدید می‌شود، پایتخت آن – وین – است. این شهر زیبا و دلربا مقصدی مهم و دوست داشتنی برای گردشگران بوده و همه ساله میزبان هزاران گردشگر است. وین سالن‌های موسیقی بزرگی دارد و مشهورترین موسیقی دانان جهان مانند بتهوون و یوهان اشتراوس اهل آن بوده‌اند؛ همین مسئله باعث شده که وین به عنوان مهد موسیقی جهان معروف شود.

وین بخش‌های دیدنی زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به قصرهای فبرگ، موزه هنر، قصر شانبران، کلیسای سنت استفان و قصر بلودر اشاره کرد. همچنین در این شهر که از مدرن‌ترین شهرهای اتریش به حساب می‌آید، امکانات تفریحی جدید نیز فراهم شده است. از سوار شدن بر چرخ فلک‌های بزرگ تا بازدید از باغ وحش‌های هیجان انگیز آن، تجربه‌ای متفاوت برای مسافران است.

دریان سفر امید

گراتز

شهر گراتز (Graz) یکی از معروف‌ترین شهرهای اتریش است که به عنوان شهری دانشجویی شناخته می‌شود و در آن بیش از شش دانشگاه محبوب با حدود 44 هزار دانشجو وجود دارد. این شهر بافت قدیمی خود را حفظ کرده و در آن می‌توان فرهنگ بومی مردم را از نزدیک لمس کرد. همچنین موزه‌های زیبایی در این شهر قرار دارد و یکی از مقاصد جذاب برای علاقه‌مندان به تاریخ و دیدنی‌های باستانی به حساب می‌آید.

این شهر به دلیل داشتن غذاهای بین المللی مختلف نیز معروف است و در آن می‌توان روغن دانه کدو تنبل را به عنوان سوغاتی اصیل خریداری کرد. مرکز شهر گراتز در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و در آن معماری تاریخی فوق العاده‌ای به چشم می‌خورد. همچنین این شهر بخش‌های زیادی مانند شلوسبرگ و برج ساعت، موزه هنر، لندهاوس و اندرونی، جزیره مور و کلیسای جامع گراتز را در خود جای داده است.

اینسبروک

یکی از شهرهای اتریش که جذابیت و زیبایی بسیار زیادی دارد، اینسبروک نام دارد که به معنای پلی بر فراز رودخانه است. در تمام فصول سال می‌توان از این شهر بازدید کرد و از جاذبه‌های گردشگری آن لذت برد. از جمله دلایل معروف شدن اینسبروک نیز باید به ورزش‌های زمستانی آن اشاره کرد.

در واقع شهر اینسبروک در سال‌های 1964 و 1976 شهرت بیشتری به دست آورد و میزبان مسابقات المپیک زمستانی شد. از آن زمان تا کنون بسیاری از علاقه‌مندان به اسکی برای کسب تجربه‌ای متفاوت از این ورزش هیجان‌انگیز به این شهر سفر می‌کنند. البته جاذبه‌های گردشگری دیگری نیز در این شهر وجود دارد که از بین آنها می‌توان به کلیسای هوفکرچ و موزه زنگ اشاره کرد. در موزه زنگ، دوره 400 ساله از ساخت زنگ‌های گوناگون به نمایش گذاشته شده است.

زل آم سی

شهر دیگری که در اتریش می‌توان سراغ آن رفت، زل آم سی نام دارد که بهشتی برای طبیعت گردان و علاقه‌مندان به اسکی است. این شهر زیبا مقصد توریستی مهمی است و از جاذبه‌های طبیعی آن می‌توان به دریاچه زل، رودخانه سالزاخ، کوه اشمیتن هوهه و فضای طبیعی بکر در اطراف روستاهای آن اشاره کرد.

این شهر به عنوان شهری تاریخی نیز شناخته شده و یکی از معروف‌ترین بناهای باستانی آن کلیسای سنت هیپولیست است. این کلیسا با سبک معماری رومانسک ساخته شده و قدمت آن به سال 1514 میلادی می‌رسد. همچنین روستای قدیمی آلشتات در این منطقه قرار گرفته که اهمیت تاریخی زیادی دارد.

تجربه‌ای متفاوت از سفرهای اروپایی با «طاهاگشت»

«طاهاگشت» مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد است که در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی فعالیت قابل توجهی دارد. این آژانس مسافرتی تورهای اروپایی خود را با بهترین قیمت عرضه می‌کند. همچنین امکان رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما نیز در این آژانس فراهم است و می‌توان از تجربه 30 ساله آن استفاده کرد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای مسافرتی اتریش می‌توانند به وبسایت www.tahagasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : طاهاگشت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز