زمزمه های خداحافظی زاکانی از شهرداری

زاکانی ـ کاماپرس
ژیوار

رییس کمیته نظارت شورای شهر با بیان اینکه زاکانی در شورا موافقین و مخالفین جدی دارد، تاکید کرد: طبق قانون عزل شهردار به ۱۴ رأی در شورا نیاز دارد.

به گزارش کاماپرس، مهدی اقراریان در دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در رابطه با موضوعات مطرح شده در خصوص برکناری زاکانی، عنوان کرد: نمی‌توان در مورد دغدغه ۱۵۰ هزار هموطن در مورد شهردار تهران بی‌تفاوت بود. البته باید در نظر گرفت که انتخاب و عزل شهردار بر عهده شورا بوده و مطابق قانون عزل زاکانی به ۱۴ رأی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

به نقل از اکوایران، وی با اشاره به هموطنانی که این موضوع را دنبال می‌کنند، یادآور شد: شهردار در شورا موافقین و مخالفین جدی دارد و بنده نیز صراحتا می گویم که منتقد ایشان هستم. در همین راستا، در همین دوره مدیریتی عزل شهردار در شهرهای دیگر نیز اتفاق افتاده و چیز عجیبی نیست، با این حال با توجه به مدت زمان کم باقی مانده تا پایان مدیریت شهری، احتمالا عزل شهردار تبعاتی دارد و اگر قرار بر تغییر باشد باید مراتب آن سنجیده شود.

دریان سفر امید

شایان ذکر است که با فروکش کردن تب انتخابات ریاست‌جمهوری، برخی پس‌لرزه‌ها و زمزمه‌ها درباره برکناری زاکانی شهردار تهران مطرح شده است. در این میان برخی شهروندان تهرانی و جریان‌های سیاسی با تمرکز بر نقشی که زاکانی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به‌عنوان یکی از نامزدهای دور نخست داشت، به دنبال پس‌گرفتن کلید بهشت از وی هستند.

در همین رابطه، روزنامه سازندگی امروز از آغاز کارزار ۱۵۰ هزار نفری برای برکنار زاکانی خبر داده و طی آن عنوان کرده که ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان پایتخت با امضای کارزاری خواستار برکناری علیرضا زاکانی، شهردار تهران شده‌اند.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز